Bartmen Posted November 7, 2016 Posted November 7, 2016 Hallo mede scheerders Ik heb de laatste tijd problemen met het betalen met paypal bij ebay. De storingsfout die wordt gegeven is " Er is een technische fout opgetreden. Probeer een andere betaalmethode " Met andere woorden geen betaling lukt ! Hebben jullie daar ook last van??? Hoor het graag Groet Bartmen
efsk Posted November 7, 2016 Posted November 7, 2016 Ik had daar last van. Ik kreeg bij een paypalbetaling de mededeling dat er (opnieuw) een sepa-machtiging moest worden opgegeven. Bij accoord klikken kreeg ik dan hetzelfde als jij, en bij niet accoord ook. Volgens paypal was er bij hun wat stuk en je boekt maar geld naar je paypalrekening als je wat wilt kopen. Heeft twee weken geduurd, maar gisteren werkte het opeens weer. Uiteraard zonder terugkoppeling van paypal, waar ik knap nijdig over ben.
Bartmen Posted November 7, 2016 Author Posted November 7, 2016 Idd. Daar word je niet vrolijk van. Ik heb nu een aankoopje gedaan en nu blijven ze maar vragen dat ik betalen moet. Maar dat lukt nooit. Paypal reageert nergens op. Dat is wel jammer omdat het altijd goed werkte.
efsk Posted November 7, 2016 Posted November 7, 2016 Als je een creditcard hebt kun je met paypal direct met je creditcard betalen, dat werkt wel. En de verkoper even een berichtje dat je een ticket hebt geopend omdat paypal stuk is. En de automatische mail van paypal beantwoorden met opnieuw de klachtbeschrijving.
QuantumCat Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Okay tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Bedankt voor de heads-up!
Bartmen Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 Hallo mense Vanmorgen betaald met de telefoon dat lukte wel. Misschien een tip dat het ook werkt voor jullie, mochten er problemen zijn met betalen of wat dan ook. Via de laptop lukte dat vanmorgen nog niet. ..
Tony Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Ik werk middels een ipad en heb gisteren zonder problemen nog betalingen gedaan.
Recommended Posts