Big Jean Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Hierbij mijn nieuwe aanwinst, De cadman hen ik overgenomen van Erwin (merwtje) BEDANK kerel voor de goede en snelle toezending, en de twee Haryali's heb ik mee gebracht uit Londen en zal daar zeker nog kwasten van meenemen.
Big Jean Posted November 5, 2016 Author Posted November 5, 2016 (edited) En de gehele aanwinst voor vandaag Edited November 5, 2016 by Guest
Hanskoning Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Wat een ontzettend mooi handvat heeft die Cadman zeg, veel inzeepplezier ermee.
Big Jean Posted November 5, 2016 Author Posted November 5, 2016 Dank je Hans maar gaan bij de verzameling zullen niet veel of zelf niet gebruik worden.
Snuff Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 dat zou ik dan persoonlijk zonde vinden maar ja ik en verzamelen dat zijn twee tegengestelden.
Big Jean Posted November 5, 2016 Author Posted November 5, 2016 Na Snuff zo als je kunt zien heb ik van die Haryali's er twee en wel, ik heb 2 borstels in gebruik , een thuis en een voor onderweg ivm mijn werk, en daar die van thuis nu aan vervanging toe is heb ik er daar twee van gekocht, een voor gebruik en een voor bij de verzameling, is nog in een begin heb er pas/al 9 maar dat zullen er nog wel meer worden.
Snuff Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Een ieder moet natuurlijk zelf doen waar ie zich het best bij voelt, voor mij is dat spullen die ik heb worden gebruikt, als dat niet zo blijkt om een of andere reden dan gaat het weg. Mijn vrouw is dan weer een verzamelaar en dat gun ik haar ook. Negen stuks en je weet nu al dat het er meer gaan worden? Goe bezig
Big Jean Posted November 5, 2016 Author Posted November 5, 2016 Een ieder moet natuurlijk zelf doen waar ie zich het best bij voelt, voor mij is dat spullen die ik heb worden gebruikt, als dat niet zo blijkt om een of andere reden dan gaat het weg. Mijn vrouw is dan weer een verzamelaar en dat gun ik haar ook. Negen stuks en je weet nu al dat het er meer gaan worden? Goe bezig Ja overal waar ik nu kom zoek ik naar een kapper of scheerwinkel, en neem er dan eentje mee vindt ik leuk en is voor straks een leuke herinnering toch .
Barbiere di Figaro Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Fraai hoor! Zowel de vorm als de kleur!
Recommended Posts