Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hierbij mijn nieuwe aanwinst, De cadman hen ik overgenomen van Erwin (merwtje) BEDANK kerel voor de goede en snelle toezending, en de twee Haryali's heb ik mee gebracht uit Londen en zal daar zeker nog kwasten van meenemen.

483.thumb.jpg.a80c8946134196edbdbf3b527126c314.jpg

Posted

Na Snuff zo als je kunt zien heb ik van die Haryali's er twee en wel, ik heb 2 borstels in gebruik , een thuis en een voor onderweg ivm mijn werk, en daar die van thuis nu aan vervanging toe is heb ik er daar twee van gekocht, een voor gebruik en een voor bij de verzameling, is nog in een begin heb er pas/al 9 maar dat zullen er nog wel meer worden.

Posted

Een ieder moet natuurlijk zelf doen waar ie zich het best bij voelt, voor mij is dat spullen die ik heb worden gebruikt, als dat niet zo blijkt om een of andere reden dan gaat het weg. Mijn vrouw is dan weer een verzamelaar en dat gun ik haar ook.

Negen stuks en je weet nu al dat het er meer gaan worden? Goe bezig :lol:;)

Posted
Een ieder moet natuurlijk zelf doen waar ie zich het best bij voelt, voor mij is dat spullen die ik heb worden gebruikt, als dat niet zo blijkt om een of andere reden dan gaat het weg. Mijn vrouw is dan weer een verzamelaar en dat gun ik haar ook.

Negen stuks en je weet nu al dat het er meer gaan worden? Goe bezig :lol:;)

Ja overal waar ik nu kom zoek ik naar een kapper of scheerwinkel, en neem er dan eentje mee vindt

ik leuk en is voor straks een leuke herinnering toch .