Jump to content

Voorstellen

Schoormonnik

Recommended Posts

Hallo allemaal,

mijn naam is Ron. Ik heb altijd een voorliefde gehad voor fijne en mooie scheerproducten. Scheerzeep, aftershaves, balsems... ik heb het nodige en onnodige in huis :)

Sinds kort heb ik mij gestort op het ontwikkelen van een goed, ambachtelijk Nederlands scheerzeep. Als je de ontwikkeling een beetje wil volgens dan kan dat hier:

https://www.facebook.com/scheermonnik/

Ik zal met name de zeep/cremes sectie in de gaten houden voor tips en trucs als het gaat om het vervolmaken van mijn eigen scheerzeep.

Groet,

Ron

Welkom op het forum en succes met het ontwikkelen van je zeep!

Ben jij mijn alter ego? ik ben ook een scheermonnik en mijn naam is ook Ron? :roll:;)

Als ik een suggestie mag doen voor je zeep, iets met amandelgeur ..... :twisted:

Welkom op het forum en succes met het ontwikkelen van je zeep!

Ben jij mijn alter ego? ik ben ook een scheermonnik en mijn naam is ook Ron? :roll:;)

Als ik een suggestie mag doen voor je zeep, iets met amandelgeur ..... :twisted:

Die noemen we dan Hans Special :lol::lol:

Welkom..

Zou zeggen stuur eens een sample op van je scheerzeep kunnen wij als kenners eens kijken of je op de goede weg bent. Stuur maar pb voor de gegevens. :lol:

Er zijn zeker samples de deur uit... hier blijf je op de hoogte van alle ontwikkelingen. Eerste samples staan gepland voor half december.

https://www.facebook.com/scheermonnik/

Hai Ron welkom op het forum en als een klein zeep fanaatje is elke mij onbekende scheerzeep zeer welkom.

Zoals je al gemerkt hebt zijn er enige leden die etenswaren verwarren met een heerlijke firsse scheerzeep en heel terecht opgemerkt dat er van die marsepein/amarettolikeur/bitterkoekies troep al genoeg te verkrijgen is zoals Cella, dan neem ik gemakshalve even aan dat die :) Smiley de verkeerde is en dat je bedoelde :x

Wel veel succes met de zeep en ook ik houd me aanbevolen voor enig testwerk.

En bij de weg: ik ben ook iemand die geen gebruik maak van feesboek.

Ik zal tzt ook hier melden dat de scheerzeep klaar voor gebruik is... in eerste instantie in drie smaken ;-)

Delfts Wit:

Een diepe houtachtige geur met tonen van Italiaans bergamot, appelhout, patchouili, cederhout en eikenmos. Aangevuld met kardemom, vanille bourbon en piment.

Barbershop:

Een lichte, fijne mix van de klassieke barbershop aroma's. Combineert de geur van een zoete aftershave samen met hints van aromatische kruiden en sinaasappelschil.

Prinsenhof:

Kumquat is een oranje sinaaspappel-achtig vruchtje en behoort tot de citrusvruchten. Prinsenhof is een heerlijk frisse, heldere en subtiele geur met groene noten.

Hai Ron welkom op het forum en als een klein zeep fanaatje is elke mij onbekende scheerzeep zeer welkom.

Zoals je al gemerkt hebt zijn er enige leden die etenswaren verwarren met een heerlijke firsse scheerzeep en heel terecht opgemerkt dat er van die marsepein/amarettolikeur/bitterkoekies troep al genoeg te verkrijgen is zoals Cella, dan neem ik gemakshalve even aan dat die :) Smiley de verkeerde is en dat je bedoelde :x

Wel veel succes met de zeep en ook ik houd me aanbevolen voor enig testwerk.

En bij de weg: ik ben ook iemand die geen gebruik maak van feesboek.

Volgens mij is een scheerbeurt een intro op een mooi ontbijt. Daarbij lust ik best een plakje krentenwegge met marsepein. :mrgreen:

Klein zeep fanaatje noemt hij zichzelf :lol:

We mogen elkaar hier graag wat op stang jagen met aluin al dan niet met voetje, zeep al dan niet met marcepein of menthol maar ik weet zeker dat veel van de leden interesse zullen betonen voor je zepen.

Er zijn nogal wat fanaten van menthol bevattende zepen alhier dus wellicht is dat iets om te overwegen in de toekomst als je eenmaal zover bent dat je tevreden bent over je resultaten?