Jump to content

Top 3 schades

pleegkoos

Recommended Posts

Wie heeft zijn eerste mes naar de vernieling geholpen en hoe is dit gebeurt?

Lijkt me dat je met je eerste mes extra voorzichtig bent en de kans dat je hem vernielt kleiner is dan wanneer je al jaren scheert en je 'nonchalanter' wordt.

nog nooit de pech gehad om er eentje om zeep te helpen tijdens het scheren, wel één keer tijdens het buffen van een oud mes is er een stuk afgesprongen maar het mes was dan ook al in echt slechte staat om te beginnen.

Ik heb geen straights. Lijkt me wel leuk, alleen te veel gedoe er omheen met stroppen en slijpen. Met krabbers kan niet zo veel gebeuren, grootste schade was een Philipshave die kapot viel op de tegelvloer ;)

Open comb krabbers kunnen aardig onbruikbaar worden na een valpartij, maar dat geldt ook voor de safety bar van TTO krabbers. Die zijn na een valpartij maar lastig weer netjes op hun plek te krijgen.

Mijn eerste mes (gelukkig een goedkope Sight Unseen) tegen de kraan getikt. Flinke deuk in de snede. Verder nooit wat gehad gelukkig. Ongeluk zit in een klein hoekje, dus of je nu beginnend of gevorderd bent maakt niet zo uit denk ik.

grootste schade was een Philipshave die kapot viel op de tegelvloer ;)

Een geluk bij een ongeluk laten we maar zeggen. :-)

Ik blijf me altijd verbazen hoe vatbaar een straight voor schade is.

Achteraf ben ik er inderdaad niet meer rouwig om, destijds vond ik het wel jammer ;)

Was dat een verfkrabber of een scheerkrabber? ;)

Haha :D Scheerkrabber. Maar het is een drie-delige en als die in elkaar zitten en je stuitert precies met het randje van de kop op je wasbak kan dat dus best nog wat schade veroorzaken :lol: