Loei Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Een wat trekkerige scheerbeurt, terwijl dit nog maar de 2e keer is dat ik dit mes gebruik. Ik denk dat ik het schuim niet lang genoeg op mijn gezicht laat zitten om in te werken. Dat, of mijn strop techniek laat toch te wensen over. Nouja, snel vergeten en nu maar een potje gamen.
Hanskoning Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 De Mulcuto Needlepoint slant welke ik ter leen van Richard heb mocht vandaag zijn kunnen weer eens bewijzen. En waar we voor onvoorwaardelijke gladheid al snel denken aan de Wolven, vogels en tijdlozen mogen we deze slant voortaan in dit rijtje meenemen. Wat scheert deze heerlijk diep uit zeg een pareltje onder de slants. De vooruitdenkende lezertjes weten nu al wat er gaat komen, met een Personna Lab Bleu USA in drie gangen daadwerkelijk weer spekglad. En wat gaat het laatste restje zeep toch altijd weer veel langer mee als dat je verwacht, de I Coloniali gaat dus nog wel een paar keer onder de kwast en dat is voorwaar geen straf. De Razorock Monster gaat me steeds meer bevallen mede omdat ik steeds meer op het gezicht ga opschuimen en dat doet hij werkelijk uitstekend. In de zomer toch wel veel mentholkristallen aan de Speick toegevoegd zo is de conclusie nu de winter voor de deur staat. Na het al flink onderkoelde water, waarmee het gezicht afgespoeld was, de aftershave opgebracht en dat deed de Friese rayonhoofden besluiten om terstond bijeen te komen en nu nog voelt het gezicht aan als een ijsblok. De Prep met zijn heerlijke geur sloot een meer dan fantastische scheerbeurt spinnend van genoegen af.
Wimmie Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Wimmie, € 30 !!! voor die CD pffffff loop jij nooit op een rommelmarkt daar liggen ze bij bosjes voor € 0,25. LEZEN Hans, Lezen.... ƒ = guldens € = euro's Goed onthouden Hans voor wanneer de ijzeren discipline je weer eens in de steek laat! En voor wat betreft het kopen op rommelmarkten, mocht zich dat voor doen dan zeker geen goederen die bij 'bosjes' liggen. Die geur van Hondenurine gaat er te lastig af.....
Hanskoning Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Tuurlijk afgestemd op jouw korte aandachtsboog.
DannyVG Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 (edited) GGGGRRRRRRR Dat wordt nagelbijten voor mij tot ik hem in mijn handen heb. Nah zo slecht ben ik nu ook weer niet, belofte is belofte, voor $999 is ie van jouw ps. Hij bevind zich momenteel in Gent Grrrr is wel echt duur hoor Tenzij je in guyaanse dollar gaat rekenen snuff Edited November 6, 2016 by Guest
efsk Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Whipped Dog 24mm syntheet Stirling Bergamot-Lavender Feather AC SS Feather Mild (3) Tunney aluin De zeep zag er perfect uit in de kom, op het gezicht leek het wat dun, maar scheren als een zotte en goed dus wat zal ik klagen. De geur is tegen de rand van precies goed tot te sterk, maar gezien aan de goede kant is dat dus precies goed. Met herhaald gebruik gaat de SS nog niet vervelen, hoewel ik het met een mes makkelijker vind te zien waar ik de snede plaats. Desalniettemin als een spiegel in 3, geen prik, alles top.
LookOut Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Merkur Futur (stand 4 en 1) Lord Classic (3) Plisson L'Occitane Le Père Lucien sans parfum Aluin Heb me de afgelopen week slechts 1 keer kunnen scheren, dus het zware geschut was nodig. Niet superglad, maar toch zeker wel een deftig resultaat, en zonder prik van de aluin bovendien!
Johan Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Op de valreep nog even posten Fatip Wood notenhouten krabber Rapira Platinum Lux mesje Edwin Jagger Silvertip Fibre kwast TFS Linea Tradizionale Barba Gialla zeep HEMA Sensitive ASB L.T. Piver "A la Reine des Fleurs" cologne
Recommended Posts