Jump to content

Chris

ChrisVanMeer

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Chris, woonachtig in Groningen en ben sinds kort helemaal wild van het "ouderwets" scheren.

Een collega van mij heeft me dusdanig ge-enthausiasmeerd dat we in een pauze eens naar De Zwarte Raaf gelopen zijn, om me daar eens goed te laten informeren over hoe en wat.

Aan het einde van dat bezoek liep ik met een mooie EJ set + kom naar buiten, in combinatie met wat Taylor zeep.

Datzelfde weekend de "duik" genomen en ik moet zeggen dat het me hartstikke goed is bevallen.

Via Marktplaats heb ik nog een Merkur 1904 aangeschaft en die ga ik dit weekend uitproberen.

En mijn collega's hebben me al voorzien van de meest uiteenlopende mesjes om uit te proberen.

Ik hoop op dit forum nog wat meer kennis op te doen over hoe en wat.

gr.

Chris

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ja, ik kan de Zwarte Raaf aanbevelen, voor het knippen en stylen.

Maar voor het scheren zou ik toch eerder naar de Barbershop gaan.

Ze zijn allebei van dezelfde eigenaar, maar bij de Barbershop zijn ze wat verder met ook het scheren.

Een Italian shave kun je niet krijgen bij de Zwarte Raaf.

Voor producten kopen kun je weer beter bij de Zwarte Raaf zijn, die hebben een wat uitgebreider assortiment.

Qua krabbers en kwasten hebben ze vooral EJ, niets mis mee.