Jump to content

Luyixian Jiamei Cosmetics

Harkos

Recommended Posts

Dat is nogal rap, Harrie ... :o

Kan ik niet achterblijven, even een paar plaatjes van de mijne:

i0AH1pm.jpg

STuOBjD.jpg

Heb 'm al een paar keer gebruikt - moet zeggen dat de eerste indruk best positief is.

Of 'ie de SilverTip Fibre van Muhle gaat overtreffen is nog wel de vraag (denk 't niet) ..... :P

Teun (kugelFanger) heeft zeer binnenkort ook zo'n knot - ben benieuwd naar zijn ervaringen ...

Dat is nogal rap, Harrie ... :o

Kan ik niet achterblijven, even een paar plaatjes van de mijne:

i0AH1pm.jpg

STuOBjD.jpg

Heb 'm al een paar keer gebruikt - moet zeggen dat de eerste indruk best positief is.

Of 'ie de SilverTip Fibre van Muhle gaat overtreffen is nog wel de vraag (denk 't niet) ..... :P

Teun (kugelFanger) heeft zeer binnenkort ook zo'n knot - ben benieuwd naar zijn ervaringen ...

Ziet er goed uit. Je hebt hem iets dieper staan dan ik. Heb 2 Mühles. dus we gaan het beleven!

Morgen in de Sotd. Heb hem met rubberkit voor autodeurrubbers bevestigd. Mocht het niet wat zijn, is hij er zo uit en anders is het goed vochtbestendig :lol:

Krijg je dan geen haar in de kleppen? :roll:

Tot nu toe niet. Mijn Chinees haarde ook niet echt, maar had net zoveel ruggegraat als een dooie pier. Niet voor het scheren geschikt dus.

Hij stonk ook als een dooie pier trouwens ...

Krijg je dan geen haar in de kleppen? :roll:

Tot nu toe niet. Mijn Chinees haarde ook niet echt, maar had net zoveel ruggegraat als een dooie pier. Niet voor het scheren geschikt dus.

Hij stonk ook als een dooie pier trouwens ...

Die van mij was zwaar in de rui :P

• 2 months later...

Afgelopen week kreeg ik 2 synthetische kwastjes kado van Luyixian Jiamei Cosmetics:

OOQTBi3.jpg

Met dank aan Haibin ...

Heb de 2 kwastjes vergeleken met het kwastje dat hiervoor ten tonele gevoerd is:

vnEHumn.jpg

De tips van de buitenste kwastjes zijn iets zachter dan die van de middelste.

Het rechtse kwastje heeft de meeste backbone, gevolgd door het middelste kwastje.

Het linkse kwastje heeft dus de minste backbone van de 3, de backbone van alle 3 is prima in orde.

De verschillen zijn klein.

De tekst op de buitenste kwastjes is 靓元素 - ofwel: Beautiful elements.