Harkos Posted October 25, 2016 Posted October 25, 2016 Snelle actie: Van Jan Zoethout een synthetische knot overgenomen (voor weinig ), flut Chinese das onthoofd, nieuwe knot in het handvatje gekit, nieuw kwastje Luyixian Jiamei Cosmetics ®Harkos
Jan Zoethout Posted October 25, 2016 Posted October 25, 2016 Dat is nogal rap, Harrie ... Kan ik niet achterblijven, even een paar plaatjes van de mijne: Heb 'm al een paar keer gebruikt - moet zeggen dat de eerste indruk best positief is. Of 'ie de SilverTip Fibre van Muhle gaat overtreffen is nog wel de vraag (denk 't niet) ..... Teun (kugelFanger) heeft zeer binnenkort ook zo'n knot - ben benieuwd naar zijn ervaringen ...
Harkos Posted October 25, 2016 Author Posted October 25, 2016 Dat is nogal rap, Harrie ... Kan ik niet achterblijven, even een paar plaatjes van de mijne: Heb 'm al een paar keer gebruikt - moet zeggen dat de eerste indruk best positief is. Of 'ie de SilverTip Fibre van Muhle gaat overtreffen is nog wel de vraag (denk 't niet) ..... Teun (kugelFanger) heeft zeer binnenkort ook zo'n knot - ben benieuwd naar zijn ervaringen ... Ziet er goed uit. Je hebt hem iets dieper staan dan ik. Heb 2 Mühles. dus we gaan het beleven! Morgen in de Sotd. Heb hem met rubberkit voor autodeurrubbers bevestigd. Mocht het niet wat zijn, is hij er zo uit en anders is het goed vochtbestendig
Hanskoning Posted October 25, 2016 Posted October 25, 2016 Ziet er mooi uit heren en zo kan alles dus weer hergebruikt worden, maar flut chinees Harrie toch
Harkos Posted October 25, 2016 Author Posted October 25, 2016 Ziet er mooi uit heren en zo kan alles dus weer hergebruikt worden, maar flut chinees Harrie toch Die flut Chinees vervuilde mijn zeep met haren.
Johan Posted October 30, 2016 Posted October 30, 2016 Die flutchinees gebruik ik nu om de asjes van mijn saxofoon en klarinet schoon te vegen voordat ik ze een drupje olie geef.
Harkos Posted October 30, 2016 Author Posted October 30, 2016 Die flutchinees gebruik ik nu om de asjes van mijn saxofoon en klarinet schoon te vegen voordat ik ze een drupje olie geef. Krijg je dan geen haar in de kleppen?
Johan Posted October 30, 2016 Posted October 30, 2016 Krijg je dan geen haar in de kleppen? Tot nu toe niet. Mijn Chinees haarde ook niet echt, maar had net zoveel ruggegraat als een dooie pier. Niet voor het scheren geschikt dus. Hij stonk ook als een dooie pier trouwens ...
Harkos Posted October 30, 2016 Author Posted October 30, 2016 Krijg je dan geen haar in de kleppen? Tot nu toe niet. Mijn Chinees haarde ook niet echt, maar had net zoveel ruggegraat als een dooie pier. Niet voor het scheren geschikt dus. Hij stonk ook als een dooie pier trouwens ... Die van mij was zwaar in de rui
Jan Zoethout Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 Afgelopen week kreeg ik 2 synthetische kwastjes kado van Luyixian Jiamei Cosmetics: Met dank aan Haibin ... Heb de 2 kwastjes vergeleken met het kwastje dat hiervoor ten tonele gevoerd is: De tips van de buitenste kwastjes zijn iets zachter dan die van de middelste. Het rechtse kwastje heeft de meeste backbone, gevolgd door het middelste kwastje. Het linkse kwastje heeft dus de minste backbone van de 3, de backbone van alle 3 is prima in orde. De verschillen zijn klein. De tekst op de buitenste kwastjes is 靓元素 - ofwel: Beautiful elements.
Recommended Posts