Bass Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Ik heb maar één kwast en één krabber, dus dat maakt mijn sotd een beetje saai. Daarnaast gebruik ik bijna altijd een Floïd als aftershave, ook niet avontuurlijk. Wel wissel ik mesjes (met één mesje doe ik zo'n vier beurten) en zeep (dagelijks een andere) af. Vandaag dus maar wel een sotd. Zie foto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Als jij er van geniet en een geweldige scheerbeurt hebt, maakt het toch helemaal niet uit hoeveel spullen je hebt? Laat je niet gek maken door al die malloten hier met bergen spullen, kuch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Ik verzamel andere dingen, zoals Middeleeuwse tekstuitgaven. Geen plaats en geld om een krabberverzameling aan te leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Te veel keus is ook niet goed toch? Je kan maar 1 tegelijk gebruiken. Meestal gaat het meer om het " hebben" van de spullen( heb ik zelf ook een beetje). Never change a winning team ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Voel je zeker niks minder omdat je het houd bij een beperkt repertoire. Kan je net zoveel plezier aan beleven als aan een grote verzameling. Je hebt zo te zien wel meteen voor een heel goed scheermes gekozen. Je borstel, zeep en aftershave zouden ook heel wat nat scheerders gelukkig maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Ik lees met heel veel plezier de berichten en discussies over krabbers uit 1965 die aan de verzameling toegevoegd worden, maar het zet mij niet aan tot verzamelen. Wel hou ik van goede spullen. Ik ben zeer tevreden over de kwast en de krabber, dus waarom zou ik die afwisselen? Afwisseling met mesjes en zeep is mij genoeg (en soms aftershave, ik heb nog Aqua di Parma staan, een veel te duur product). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Deze is van vandaag. Zoek de verschillen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bass Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Kleine toevoeging: blokje aluin bleek ook nodig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts