Jump to content

Mogelijk gestolen messen in omloop

Loei

Recommended Posts

Niet zo mooi, klinkt bijna als een "inside job", met andere woorden, iemand die wist van zijn verzameling en wist waar hij woonde en dat hij niet thuis was. Word het verlies niet minder om natuurlijk, maar misschien ook een goede waarschuwing tegen wie en waar je overal verkondigd dat je op vakantie bent. Ze hebben evengoed van je spullen af te blijven natuurlijk. Bedankt voor het delen, hoop dat er wat van terug komt voor hem.

Nu is mijn collectie niet zo veel waard maar ik zou redelijk onthand zijn als het gestolen zou worden. Ik zal in ieder geval voorzichter gaan worden met het tonen van collecties op fora.

De persoon die het meldt zegt zelf zo goed als nooit wat op het B&B forum te hebben gezet.

Zou toch een bekende moeten zijn geweest.

Als ik zelf SOTD foto's plaats zijn ze alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. ;)

Als ik in de "Volledige bewerker en voorbeeld" functie zit van een bericht typen, heb ik onder het tekst van 3 knoppen: "Bewaar concept", "Voorbeeld" en "Verstuur".

Daaronder staan "Opties" en "Bijlagen".

Als je op "Bijlagen" klikt kun je een foto rechtstreeks van je computer uploaden, zodoende is deze toegevoegd aan je bericht.

Deze foto's zijn enkel zichtbaar voor ingelogde leden.

Deze functie is naar mijn weten alleen beschikbaar voor donateurs.

Als ik in de "Volledige bewerker en voorbeeld" functie zit van een bericht typen, heb ik onder het tekst van 3 knoppen: "Bewaar concept", "Voorbeeld" en "Verstuur".

Daaronder staan "Opties" en "Bijlagen".

Als je op "Bijlagen" klikt kun je een foto rechtstreeks van je computer uploaden, zodoende is deze toegevoegd aan je bericht.

Deze foto's zijn enkel zichtbaar voor ingelogde leden.

Deze functie is naar mijn weten alleen beschikbaar voor donateurs.

Net even gekeken en ik doe het ook altijd zo, en inderdaad als ik niet ingelogd ben dan zie ik de foto niet. Wist ik niet leuk om te weten Loei!!