efsk Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 [list=] ... Mulcato ... Mulcuto. Weet je dat heel zeker? Ja.
Harkos Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 [list=] Mulcuto. Weet je dat heel zeker? [attachment=0]mulcuto_2.jpg[/attachment] Ja. Je hebt wel lef om aan de door jou benoemde "professor" te twijfelen
efsk Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Het mooie is: de foto de ik toon is een uitsnede van een foto van het greepje wat nu bij Hans thuis ligt. Hij hoeft met andere woorden alleen maar over te schrijven. Teveel menthol, zo blijkt, is niet goed voor je. Over menthol: heeft Ron het forum maar opgegeven nu het zo godvergeten traag is dat je echt heemaal niets anders te doen moet hebben om nog actief te willen zijn?
Hanskoning Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Weet je zeker dat het hetzelfde greepje is?
Wimmie Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 De setup van de afgelopen dagen was hetzelfde; Merkur Progress, Gillette Wilkinson Sword, Omega Boar brush, Le Père Lucien Le savon du Barbier, Nivea Balm, Paco Rabanne XS. Voor hotelbadkamer doen gewoon lekker geschoren iedere dag. Keerzijde aan deze dagen afzien (voor de duidelijkheid, afzien in de zin van scheren in de hotelbadkamer, want verder was alles te omschrijven in één woord; TOP) de kast staat vol met veel leuke dingen om uit te proberen. Voor de gene onder u die recht hebben op dividend van de Duitse drogisterij ketens DM en Muller kan ik u melden dat de cijfers van het vierde kwartaal u dien aangaande vrolijk gaan stemmen. GEEN DANK!!! Fijne dag allemaal.
Hanskoning Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Naar ik goed geinformeerd ben is de mannen haarverf daar zeer goedkoop toch Wim? Leuk dat je er weer bent.
Wimmie Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Je bedoeld denk ik de haar shampoo Hans, met name de "grijs-dekkende" is daar echt goedkoop. Je begrijpt dat ik voorlopig weer vooruitkan.
Loei Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Mappin & Webb 5/8 Jan Zoethout custom syntheet Proraso wit Cien ASB Cien Ice Nou de eerste keer met het met van Buffel. Een erg comfortabel scherent mes, ik kan er niets anders over zeggen. Een erg fijn nat schuim van de proraso, heerlijk! Ook de Cien Ice is erg lekker. In het begin lijkt die op speick, na een paar minuten ruikt hij naar Davidoff Cool Water. Niks anders dan lof over dit mes van Buffel. Het scheert werkelijk heerlijk. Met veel dank aan Buffel uiteraard!
pern Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Merkur 37C Polsilver stainless Razorock syntheet TOBS sandalwood DVH Aluin Floid vigoroso AS Madre Labs witchhazel rose Een uitstekende scheerbeurt in 3 passes. VLS, de 37C doet goed zijn werk. Geen prik van de aluin of de Floid. Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Marcel Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Semogue Barbear Classico Cerda Speick Active zeep Schick Krona Shark Myrsol Agua Lemon en 444 balsem Het resultaat is goed maar de weg er naar toe, ai! Wat zijn die Shark mesjes ruk zeg! UEKAZ natuurlijk.... Na de scheerbeurt is het mesje meteen weggemikt (nee, niet in de vuilnisbak, in een afgesloten blikje).
Wolf Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Weet je zeker dat het hetzelfde greepje is? Je geeft ook niet zo snel op
Recommended Posts