efsk Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Een nieuwe custombouwer in het Duitse: http://phoenix-razors.jimdo.com/
Harkos Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Een nieuwe custombouwer in het Duitse: http://phoenix-razors.jimdo.com/ Woont bijna om de hoek
efsk Posted October 16, 2016 Author Posted October 16, 2016 Ik was een maand of weinig terug nog in Ahaus, bij toeval. Op de daar gehouden rommelmarkt was niets van mijn gading, dat was dan wel weer jammer. Maar inderdaad, jij kan het bijkant lopen
Harkos Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Ik was een maand of weinig terug nog in Ahaus, bij toeval. Op de daar gehouden rommelmarkt was niets van mijn gading, dat was dan wel weer jammer. Maar inderdaad, jij kan het bijkant lopen Had je ook wel even een bak koffie kunnen halen.
Loei Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Wel erg mooie messen zeg, jammer dat de prijzen van dat soort messen altijd zo hoog zijn.
efsk Posted October 17, 2016 Author Posted October 17, 2016 Ik was een maand of weinig terug nog in Ahaus, bij toeval. Op de daar gehouden rommelmarkt was niets van mijn gading, dat was dan wel weer jammer. Maar inderdaad, jij kan het bijkant lopen Had je ook wel even een bak koffie kunnen halen. Volgens mij zat je ergens in je woonwagen te zitten wat het dan weer wat uit de buurt maakte.
Harkos Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ik was een maand of weinig terug nog in Ahaus, bij toeval. Op de daar gehouden rommelmarkt was niets van mijn gading, dat was dan wel weer jammer. Maar inderdaad, jij kan het bijkant lopen Had je ook wel even een bak koffie kunnen halen. Volgens mij zat je ergens in je woonwagen te zitten wat het dan weer wat uit de buurt maakte. Da's mogelijk. Was van 10-9 tot vorige week de hort op.
efsk Posted October 17, 2016 Author Posted October 17, 2016 De hort daarvoor was het nog, begin juni.
Recommended Posts