roland Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Gisteren heb ik 't abonnement, voor 'n half jaar onbeperkt verzenden, bij Maggard afgesloten. Als iemand daar iets interessants ziet, laat me je verlanglijst maar weten. Per PB kan je me je adres geven, dan zorg ik dat het besteld en bij je bezorgd wordt. Ik vraag alleen €2 extra voor de moeite achter de schermen, je zou dit kunnen zien als de verzendkosten...
KugelFanger Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Leuk idee, ik ga even kijken of ze nog wat hebben.
Hanskoning Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Geweldig Roland ben benieuwd hoe het zal gaan en of het bij te houden is voor je. Om dat te testen zal ik maar de eerste zijn met een zeep die ik al heel lang wilde hebben maar zowel via Etsy en Maggard kwamen er altijd $ 21 verzendkosten bij, heeeerrrrrlijk dit zeg Het betreft de Chiseled Summer storm, adres heb je nog volgens mij dus laat maar weten wat de totale schade is.
Loei Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ik zie dat Maggard Razors de Caties Bubbles zeep heeft die geïnspireerd is op Davidoff Cool Water/ Aqua di Gio van Gorgio Armani... Wat je ons aan met je aanbod Roland!
Hanskoning Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ik zie dat Maggard Razors de Caties Bubbles zeep heeft die geïnspireerd is op Davidoff Cool Water/ Aqua di Gio van Gorgio Armani... Wat je ons aan met je aanbod Roland! Oei PB verstuurd, ga ik weer ruzie om krijgen. Dat begrijp ik dus niet Loei Doet Roland alle moeite om leden hier te helpen, jij jebt zelf een wens en dan ga je vervolgens ruzie met Roland maken dat is niet netjes hoor Of bedoel je dat met deze futiele uitgave nog geen overleg met de vrouwelijke achterban gepleegd is en je wel weet als je dat wel gedaan zou hebben wat het antwoord hierop is van de dame des huizes
Kamp Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ik zie dat Maggard Razors de Caties Bubbles zeep heeft die geïnspireerd is op Davidoff Cool Water/ Aqua di Gio van Gorgio Armani... Wat je ons aan met je aanbod Roland! Welke is dat Loei??
Loei Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Dat is de: Le Marche du Rasage Weinig op voorraad, ik wacht nog op loon dus afblijven aub.
Loei Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Dat begrijp ik dus niet Loei Doet Roland alle moeite om leden hier te helpen, jij jebt zelf een wens en dan ga je vervolgens ruzie met Roland maken dat is niet netjes hoor Of bedoel je dat met deze futiele uitgave nog geen overleg met de vrouwelijke achterban gepleegd is en je wel weet als je dat wel gedaan zou hebben wat het antwoord hierop is van de dame des huizes Inderdaad dat laatste Hans, de geweldige actie van Roland brengt de zeep "helaas" binnen handbereik. Ach, dan moet ik nog maar wat lekkers van Rituals erbij kopen, dan mag de vrouw niet klagen.
roland Posted October 17, 2016 Author Posted October 17, 2016 Vanmiddag heb ik de coupon code ontvangen, en maar gelijk 10 bestellingen geplaatst!! Zie PB's heren...
Hanskoning Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Bedankt Roland en direct de Feather Pro mee besteld het is geweldig. Geld is overgemaakt.
Manfred Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Vermoedelijk gaat dit abonnement ook elders als min of meer gezamenlijk abonnement gebruikt worden, logisch gezien de gebruikelijke verzendkosten naar Europa. Ik denk dat deze abonnementsvorm dan ook geen lang leven beschoren zal zijn.
KugelFanger Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Vermoedelijk gaat dit abonnement ook elders als min of meer gezamenlijk abonnement gebruikt worden, logisch gezien de gebruikelijke verzendkosten naar Europa. Ik denk dat deze abonnementsvorm dan ook geen lang leven beschoren zal zijn. ?? geen idee wat je hier mee bedoeld, maar kun je dat misschien uitleggen
efsk Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ik denk dat Manfred verwacht, en ik ook trouwens, dat Maggard wel door zal krijgen dat de abonnementen door groepen mensen gebrikt gaan worden als nu hier gebeurt. En dan schieten de abonnementen hun doel voorbij en bestaat e kans dat het voor Maggard puur zakelijk gezien onhoudbaar wordt: de totale portokosten gaan zo veel hoger worden dan de abonnementen opleveren dat het onverntwoord is er mee door te gaan. Overigens Manfred: doe effe voorstellen in het welkomstonderwerp.
Barbiere di Figaro Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Ach, zo doen Bol.com, Zalando en anderen dat toch ook? Als je maar alleen overblijft, dan gooi je daarna de prijzen wel weer omhoog.
roland Posted October 18, 2016 Author Posted October 18, 2016 @ Laurens: zie PB Gisteren misschien iets te enthousiast alle bestellingen gedaan want 'n tijdje later kwam er toch 'n mailtje van Maggard... Om 'n lang verhaal kort te maken ze sturen de bestellingen op naar iedereen, de apart bestelde producten van 'n aantal personen worden in één paketje verstuurd en er wordt op de buiten kant aangegeven dat de inhoud minder dan €22 is. Volgens mij is het verstandig dat ik even 'n paar weken de boel laat rusten en daarna, zo nu en dan weer 'n bestelling voor anderen kan plaatsen...
fireshrimp Posted October 18, 2016 Posted October 18, 2016 @ Laurens: zie PB Gisteren misschien iets te enthousiast alle bestellingen gedaan want 'n tijdje later kwam er toch 'n mailtje van Maggard... Om 'n lang verhaal kort te maken ze sturen de bestellingen op naar iedereen, de apart bestelde producten van 'n aantal personen worden in één paketje verstuurd en er wordt op de buiten kant aangegeven dat de inhoud minder dan €22 is. Volgens mij is het verstandig dat ik even 'n paar weken de boel laat rusten en daarna, zo nu en dan weer 'n bestelling voor anderen kan plaatsen... Nog net eens op de site gekeken en wat jij doet mag volgens de regels. Het factuuradres mag niet aangepast worden, het afleveradres wel. Snap niet waar ze zich dan zo druk om maken. Dikt hadden ze kunnen verwachten en ze geven expliciet aan dat dit mag. Uit hun beschrijving: ----------- The billing address cannot change on the account. So, if you think you’re going to give your friend your account, and let him order with it by putting in all his billing info and shipping info, we’re going to be cross checking this against the original purchase. Sorry. You are, however, allowed to use this free shipping for when you purchase gifts. So, you are more than welcome to change the shipping address on your orders as required. --------------------
roland Posted October 18, 2016 Author Posted October 18, 2016 Nog net eens op de site gekeken en wat jij doet mag volgens de regels. Het factuuradres mag niet aangepast worden, het afleveradres wel. Snap niet waar ze zich dan zo druk om maken. Dikt hadden ze kunnen verwachten en ze geven expliciet aan dat dit mag. Af en toe 'n bestellinkje, als cadeau bedoeld, voor 'n ander zou best wel mogen... Maar gisteren had ik er gelijk 10 achter elkaar geplaatst, en dat vonden ze niet zo leuk!!
Recommended Posts