Japiejo Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 3 jaar geleden lid geworden van de Shaving Society veel gelezen maar dus nog nooit voorgesteld en gereageerd. Tot nu dan.... Ik ben Gino woonachtig in Hoofddorp en ongeveer drie jaar geleden begonnen met een kuipje Vergulden hand scheerzeep. Gelijk een budget kwastje erbij aangeschaft. Helaas was deze kwast eerst zelf toe aan een knipbeurt. Lang dienst gedaan heeft ie niet want de eerste bestelling bij Barbiere di Figaro was een feit.........een handvol heerlijke zepen en een Das. De teller staat inmiddels op een dikke 30 zeepjes en cremes. Dus van een verslaving is hier geen sprake
efsk Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 dat valt best mee, nog geen enkele krabber welkom
Japiejo Posted October 15, 2016 Author Posted October 15, 2016 Bedankt voor het welkom. @efsk heb geprobeerd mn nagels te laten groeien Het eerste krabbertje was een bakkelieten van mn opa, super ding. Maar voor de sjieke dagen heb ik een Muhle r89 grande.
Tjebbe Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 Welkom! Nog veel leesplezier, maar nu ook schrijfplezier!
merwtje Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 Nou, een verlaat welkom dan op dit mooie forum!
Wimmie Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 Welkom vanuit een pittoresk Monster. Benieuwd naar je SOTD 's en foto's.... van je scheergerei.
pern Posted October 15, 2016 Posted October 15, 2016 Welkom Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Nienke Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Van harte welkom. Veel plezier met het uitbreiden van de verzameling
Recommended Posts