Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik haal er via eBay, maar ook via Mistertao bijvoorbeeld of via bestshave.net ik koop ze eigenlijk waar ze het goedkoopste zijn, dus mijn geld komt niet terecht in Nederland want die zijn gewoon duurdere.

Een bulk van 100 Astra SP koop je vanaf eBay gewoon voor een tientje.

Posted

Mijn groene Astra's haal ik bij bestshave.net. Had er toen meteen hun no:6 kwast en de Derby TTO bijbesteld. De kwast doet het nog steeds erg goed, de Derby TTO is helaas kapot (maar dat lag niet aan de krabber, ik zou die ook zo opnieuw bestellen).

Maar ik doe erg lang met 100 mesjes dus het is voorlopig niet nodig :)

Posted

Ik had mijn bulk Derby's via Amazon.de. Goedkoper dan daar werd het bijna niet en dan hoef je er niet lang op te wachten.

Wat ze verder aan bulk mesjes hebben weet ik zo niet. Rasierklingen is Duits voor scheermesjes, mocht je willen zoeken.

Posted

Hoe is het dan met de verzendkosten? Ik zag laatste dat je ruim € 9 aan verzendkosten betaald als je iets van amazon.de besteld.

Posted

De 2x keer dat ik in bulk mesjes heb gekocht heb ik het bij het bestellen van andere spullen gedaan. Scheelt verzendkosten :)

Posted
De 2x keer dat ik in bulk mesjes heb gekocht heb ik het bij het bestellen van andere spullen gedaan. Scheelt verzendkosten :)

Heb net 100 feather mesjes voor 37 euro gekocht van ebay, geen verzendkosten :)

Zal vast goedkoper te vinden zijn als je gaat bieden/afwacht tot een keer een mooie deal maar zo weet ik iniedergeval zeker dat ik ze krijg.

Posted

Zal vast goedkoper te vinden zijn als je gaat bieden/afwacht tot een keer een mooie deal maar zo weet ik iniedergeval zeker dat ik ze krijg.

jammer, ik had een ebay seller voor je gehad die er 100 verkocht voor 30 dollar incl. shipping. Ik heb daar goede ervaringen mee.

edit: deze dus http://www.ebay.com/itm/100-X-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-DE-Razor-Blades-Made-In-JAPAN-New-/281111848203?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item417392650b

Posted

jammer, ik had een ebay seller voor je gehad die er 100 verkocht voor 30 dollar incl. shipping. Ik heb daar goede ervaringen mee.

Jammer :( Zal voorlopig ook niet door die mesjes door zijn, maar de volgende keer weet ik je te vinden :D

Posted

De enige online verkoper waar ik, goede, ervaringen mee heb is razorbladesandmore.

Mijn echte bulkaankopen heb ik gedaan bij Lord Hungary kft., de (enige?) Lord importeur in Europa. Maar die heeft geen webshop en het ging over toch iets meer dan 100 mesjes; ik heb hier wel hele goede ervaringen.

Posted

Dat schijnt een andere verpakking voor het bekende mesje te zijn, althans, dat is wat ik erover gelezen heb op andere forums waar diezelfde vraag werd gesteld.

Posted
Ik keek even naar Feathers en kwam deze tegen op ebay: http://www.ebay.com/itm/100-FEATHER-BLACK-Hi-Stainless-Double-Edge-Razor-Blades-/380633897723?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item589f8c5afb

Ben ik niet eerder tegengekomen? Feather Black? Kent iemand die?

Feather mesjes in rood/zwart en geel/zwart verpakking zijn exact hetzelfde. Dit heb ik van Feather in Japan zelf vernomen.

Feather in geel/zwart verpakking zijn er in 2 smaken: box van 100 mesjes (5 in een doosje) en box van 200 mesjes (10 in een doosjes)

Posted
Ik keek even naar Feathers en kwam deze tegen op ebay: http://www.ebay.com/itm/100-FEATHER-BLACK-Hi-Stainless-Double-Edge-Razor-Blades-/380633897723?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item589f8c5afb

Ben ik niet eerder tegengekomen? Feather Black? Kent iemand die?

Feather Black zijn gewoon hetzelfde netals de yellow verpakking ik heb met beide geschoren geen enkel verschil.

Ik zou zeggen probeer ze uit.

Ik heb weleens bij Nickuniquestore besteld de black feathers zijn bij hem goedkoper dan de rest op ebay moet ik zeggen. Ze zijn gevestigd in Singapore en het duurt ongeveer 2 weken voor het in Nederland aankomt. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de bezorging.

Posted

Ik zag dat bij bestshave.net de Astra's erg goedkoop zijn. Maar hoe zit het bijkomende kosten als inklaringskosten en BTW ?

Posted

zolang je totaal onder de € 22 blijft hoef je nergens druk over te maken, wel zijn prijzen bij bestshave exclusief de verzendkosten, dus via ebay zou je wellicht alsnog goedkoper uit kunnen zijn.

Rapira DE mesjes zijn trouwens ook erg goedkoop bij Bestshave, die heb ik toen zelf daar gekocht.