Snuff Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 Enkele uren geleden is de SE2 single edge krabber met open kam verschenen. Normaal gezien zou de mogelijkheid bestaan enkel de basisplaat aan te schaffen voor wie al de SE1 heeft.
Marcel Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 Mijn eerste reactie is: dat is toch geen echte open kam?!
Snuff Posted October 14, 2016 Author Posted October 14, 2016 En dat is een reactie die veel mensen zullen hebben, toch zie ik veel hobbyisten deze aanschaffen vanwege de mogelijkheid enkel de bodemplaat te kopen.
Snuff Posted December 8, 2016 Author Posted December 8, 2016 Mijn eerste reactie is: dat is toch geen echte open kam?! Nu dus wel, herziene versie met diepere en meer tanden en grotere kromming.
Harkos Posted December 8, 2016 Posted December 8, 2016 Voel het nog niet kriebelen! Eerst maar eens wat reviews afwachten. Moet het nog beter gaan, dan met de SE1, of zou het verschil net zo miniem zijn als bij de S1 en S2? De bodemplaat is wel los te verkrijgen
Robert79 Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Hier gaan toch die Artist Club mesjes in, net als bij de Mongoose ?
Robert79 Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Ok, die mesjes dus, deze SE2 ziet er trouwens wel mooi afgewerkt uit.
Harkos Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 Mijn eerste reactie is: dat is toch geen echte open kam?! Nu dus wel, herziene versie met diepere en meer tanden en grotere kromming. Deze al geprobeerd Ron?
Recommended Posts