dulac66 Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 (edited) Beste mensen, In mijn enthousiasme ben ik helemaal vergeten om mij netjes voor te stellen, mea culpa! Ik ben Erik, woonachtig in Heerenveen en sinds vorig jaar eigenlijk wel verslingerd aan het scheren op de "ouderwetse manier": DE en met het open mes. Door mede lotgenoten op Facebook (bedankt Alwinvrm uiteindelijk ook op dit forum beland geraakt. Ik ben erg nieuwsgierig en tegenwoordig bijzonder geinteresseerd in het (leren) slijpen van open messen. En uiteraard bedankt voor het toelaten van mijn persoontje tot dit forum! Mvrgr, Erik Edited October 10, 2016 by Guest
Big Jean Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Welkom alhier en veel lees en scheer plezier gewenst vanuit Maastricht
Snuff Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 welkom, er zitten enkele zeer goede slijpers op het forum dus die zullen je vast van goede raad kunnen voorzien!
Nienke Posted October 11, 2016 Posted October 11, 2016 Van harte welkom. Veel scheer, leer en lees plezier! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recommended Posts