fireshrimp Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Slim Adjustable (Feather) RazoRock Plissoft TOBS Eton Wimmie scheerkom Floid Suave AS Hema ASB Kon gisteren toch niet goed overweg met de Tobs harde zeep, met de Semogue 2000 ging het wat beter dan met de Razorock Plissoft. Vanochtend een vroege dienst en was al om 04:00 voorzichtig aan het scheren. Om het toch soepel te laten verlopen maar een altijd goed presterende zeep gepakt. 3 gangen en een prima scheerbeurt.
Edsel Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Muhle r41 Grande Lord Classic super stainless (3) Plisson L'Occitane Omega Crema da Barba Madre Labs Witch Hazel De Vergulde Hand ASB Fijne en soepele scheerbeurt met een DFS+ als resultaat. In elk geval een goed begin van deze nieuwe werkweek. Straks op de fiets de kou in om de 15 km naar mijn werk te overbruggen. Fijne maandag allemaal!
Snuff Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Straks op de fiets de kou in om de 15 km naar mijn werk te overbruggen. Je moet het maar zo zien: Niet iedereen krijgt de kans om zijn cardio in te voegen alvorens te beginnen werken! ATT Bronze set M1 met iridium mesje Baume scheercreme RazoRock Plissoft borstel Baume aftershave creme
Marcel Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Semogue Barbear Classico Texugo TFS Crazy Sandalwood Gillette Aristocrat Junior Polsilver stainless Myrsol Blue en 444 balsem
Tjebbe Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Savon de Marseille, Stirling Kong, Mama Bear's Iceberg Ice, Timeless OC, Rapira Platinum Lux (1), Tunney aluin, Kokosolie. De Timeless is terug! Met deze van Hans gekregen zeep is elke vorm van scheerbrand al bij voorbaat geblust! Heerlijk fris, heerlijk geurend!
peto Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Gillette Rocket HD Gillette Wilkinson Sword(3) Whipped Dog 24mm syntheet Maca Root Pinaud Clubman SR Mesje doet het nog steeds goed bij deze derde scheerbeurt. Lekker glad...fijne dag!
Hanskoning Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Heeerlijkkkkk het gedierte is weer bij hun baasje en vanmorgen mocht het WR1 Wolfje het baasje weer vertroetelen samen met het Voshkod mesje en de eerste gang weer geprobeerd met de shavette maar na twee kleine wondjes opgelopen te hebben gestopt. Komt ook door de tijdsdruk daar een bezoek aan het ziekenhuis in verschiet lag. Me voorgenomen de IColoniali op te maken zodat het bakje voor een andere zeep gebruikt kan gaan worden. Geen straf want elke keer weer genieten van de heerlijke geur van deze zeep. Weer eens strak glad en geen stoppel meer te voelen. De uitslag van de MRI scan helaas minder en a.s. donderdag reeds een afspraak met de neuroloog.
DannyVG Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 G&F OC Polsilver super iridium Razo Rock Plissoft Baume preshave Baume Crème Baume asb Goede crème met goede glij eigenschappen, enkel mag er wat meer geur zijn voor mij. Perfecte scheerbeurt in 3 gangen. Wel was hier en daar nog wat bijwerken nodig.
DannyVG Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 @hanskoning : hopelijk valt het donderdag mee Hans, alvast veel sterkte.
mhharsta Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 @ Hans, sterkte donderdag! Le Grelot 360 Omega varkenskwast Amandeltjeszeep Aluin Brut AS
Snuff Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 De uitslag van de MRI scan helaas minder en a.s. donderdag reeds een afspraak met de neuroloog. Geen goed nieuws dus, wat jammer dat het in Nederland bijna een maand duurt voor je na de scan de uitslag krijgt. Verdorie man het zit je echt niet mee, sterkte!
Wimmie Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Balen Hans, had echt gehoopt dat je goed nieuws te horen zou krijgen. Had ik niet meer iedere dag aan je hoeven denken.... Zit echt niet mee, hé allemaal... Sterkte. Maarten, je hebt het Italiaans Amandel zeepje gebruikt. Bevalt die wat eigenschappen en geur betreft?
mhharsta Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 De geur is even wennen Wim, maar staat me niet tegen. Opgeschuimd is ie iets minder sterk dan met de neus in het potje. De scheereigenschappen vind ik uitstekend; maakt makkelijk schuim, droogt niet uit, glijdt goed en spoelt makkelijk van het mes. ik heb trouwens een vingertopje zeep in de ribbels in de bowl gewreven, drupje heet water erop, en daarna met de varkenskwast schuim geklopt. fluitje van een cent. Er zit genoeg in het potje om nog een paar keer van je monstertje te genieten!
Harkos Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Semogue SOC Bristle Cherrywood, Lider, Gillette Black Beauty Long Handle adjustable, Gillette-Wilkinson Sword_Stainless Steel (India) 3e x, Pinaud-Clubman_After shave lotion Original, Hema_Sheabutter ASB. Kwast en zeep: Semogue SOC Bristle Cherrywood en Lider: Het varken was vanmorgen weer goed bruikbaar. Lijkt of hij weer wat steviger is. Met de Lider zo een mooi vol schuim. Prima voorbereiding voor de scheerbeurt. Mesje en krabber: De Gillette-Wilkinson Sword_Stainless Steel (India) voor de 3e x gebruikt. Het mesje deed weer moeiteloos zijn ding. In 3 rondes gladde bakkes. De Black Beauty kon op 8 met dit mesje en maakt in 3 rondes een mooi diep uitgeschoren baard mogelijk. Nu inmiddels begin van de avond, voelt het nog redelijk glad. Niet bijzonder stoppelig. Geen rare bijkomstigheden, gewoon mooi strak scheerwerk. Resultaat BBS. Met de Pinaud en de Hema ASB de boel afgewerkt. Toen was het tijd om de caravan naar huis te slepen, waar we inmiddels weer zijn gearriveerd.
DoubleB Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Kai Captain met Feather Professional Simpson P8 Best TSN LE Simpson Rosemary & Peppermint cream Proraso 444 balm Sterkte, Hans! Welkom thuis, Harkos.
Loei Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Cowboy 5/8 Razorock Plissoft TOBS Eton College Davidoff Cool Water ASB Davidoff Cool Water AS Beetje bang dat de scheerbeurt wat oncomfortabel zou zijn zoals de vorige keer begon ik aan de scheerbeurt. Gelukkig was niets minder waar, het mes ging makkelijk over de stoppels van 1 dag, misschien waren die toch te lang de vorige keer. Prettige scheerbeurt, ATG op de hals ging best goed, echter was met de aftershave wel te voelen dat dat toch nog steeds irritatie oplevert. Nu ook een klein sneetje direct onder de neus, het moest er toch een keer van komen. Verder DFS.
mhharsta Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Cowboy 5/8Razorock Plissoft TOBS Eton College Davidoff Cool Water ASB Davidoff Cool Nu ook een klein sneetje direct onder de neus, het moest er toch een keer van komen. Verder DFS. Je moet er wat voor over hebben Laurens, maar je had wel lekker scheerspul vandaag!
Harkos Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 De uitslag van de MRI scan helaas minder en a.s. donderdag reeds een afspraak met de neuroloog. Hans succes bij de neuroloog. Hopelijk kan hij iets voor je betekenen.
QuantumCat Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Vandaag de Valet met Feather FHS-10 SS SE mesje. Deze krabber lijkt aanzienlijk aggressiever dan de STAR 1912 met Personna GEM SE mesjes. Beetje veel meer scheerbrand en ook een aantal wondjes. Wellicht ook te fanatiek op zoek gegaan naar een BBS resultaat. Verder: Geen pre-shave Haslinger Schafmilch Zeep Aluin ToOBS ASB Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Loei Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Cowboy 5/8Razorock Plissoft TOBS Eton College Davidoff Cool Water ASB Davidoff Cool Nu ook een klein sneetje direct onder de neus, het moest er toch een keer van komen. Verder DFS. Je moet er wat voor over hebben Laurens, maar je had wel lekker scheerspul vandaag! Jazeker, kan verder niet mis gaan met die spullen. Vanuit hier ook nog sterkte gewenst!
efsk Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Die wintergreen is een van mijn favoriete zepen geworden, ruikt geweldig, scheert geweldig, en is een tikkie verfrissend.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now