Widowmaker Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 Vandaag een hele luxe BBS scheerbeurt Waarom? ... Omdat het kan Gisteren mijn bestelling van Barbiere di Figaro binnen gekregen met o.a de TFS zeep Setup voor vandaag Barbon preshave Gillette TTO Slim met een nieuwe Feather blade Lijun&1980 Silvertip kwast TFS Bergamotto Neroli Aramis aftershave Aramis eau de toilette Eerst een lekkere douche, en mijn kwast in de week Gezicht daarna een preshave voorbereiding gegeven met o.a. de barbon preshave, weet niet of het na het douchen nodig was, maar baad het niet schaad het niet Samen met mijn silvertip en de zeep een prachtige scheerschuim gemaakt De geur van die TFS Bergamotto Neroli is zalig. Had al vaker van deze zeep variant gelezen, en hem daarom mee laten komen Geweldige geur en de bekende kwaliteit van TFS De gillette is gisteren ook aangekomen vanuit Hongarije met originele box Bijna NOS kwaliteit. Zelfs de cijfers zijn nog helemaal zwart, dus nog even de borstel erover heen en ontsmetten en eigenlijk gewoon een nieuwe slim met datecode M1 Schuim was ruim voldoende voor een 3 pass Even de aluin over het gezicht na het scheren, maar geen reactie Afgemaakt met Aramis aftershave en Aramis eau de toilette Ben al meer dan 30 jaar gebruiker van deze Aramis geur bij speciale gelegenheden, en ook vandaag de dag kan hij nog prima meekomen. Weet dat er ook een scheerzeep is van Aramis, maar deze heb ik nog niet gebruikt mede vanwege de prijs Een mooi begin van de dag
Snuff Posted August 28, 2013 Posted August 28, 2013 inderdaad een mooi begin van de dag. Hou ook wel van Aramis. met die gillette heb je echt geboft!
Recommended Posts