Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu verkrijgbaar voor enkele seconden ;)En de seconden zijn ondertussen weggetikt, slechts 50 beschikbaar :roll:

https://bullgooseshaving.com/products/asylum-shave-works-rx-single-edge-razor

Standing_large.jpg?v=1475952432

Total Length: 110mm

Handle Length: 83mm

Total Weight: 112g

Handle Weight: 58.9g

Head Weight: 52.9g

The Asylum Rx Single Edge Razor was designed exclusively for BullGoose Shaving by a product engineer in Los Angeles, Ca. The razor was designed to be nimble, well balanced, highly efficient and consistent -partly attributable to the low profile head and the tongue and groove design that secures the blade and allows the two pieces of the head to slide together elegantly.

The razor is machined out of a solid block of 303 stainless steel to extremely tight tolerances in the heartland of the United States. If you are looking for a razor that can give you a BBS shave in two passes and without irritation, this is your candidate.

The Asylum Rx is designed to be used with the following blades: Kai Titan Mild, Kai Titan Mild with Guard, Kai Titan Original, Feather Professional and Feather Pro-Guard. Blade changing is so easy that you do not even have to take the razor apart.

[bbvideo=560,315]

[/bbvideo]
Posted

Yes my friend! Heb ik nodig voor de herstelling van mijn wagen, de ideale versnellingspook!

Posted

Volgens mij is hij uitverkocht maar als je een mogelijkheid weet hou ik me aanbevolen.

Posted

Ik heb me met diverse vintage SE geschoren en dat beviel me absoluut niet.

Maar als ik dan deze fraaie krabber zie en de verhalen lees van Harkos met zijn ATT SE wordt ik toch wel heel nieuwsgierig, dus Snuff meestal gebruik jij scheergerei maximaal 1 a 2 weken mag hij daarna eens naar je Hollandse vriend?

Posted

Heb je wel eens op de BBC naar de komedie "Vicar of Dibley" gekeken, hier zit een personage in die ook altijd op vragen het volgende stottert: no, no, no, no no, no, no, eh yes :lol:

Posted
sold out

Hahahaha Danny dat was hij aan het begin van de nacht al, had je of langer op moeten blijven of eerder op moeten staan :lol:

Posted

Toch niet hoor Hans, hij is wel heel mooi maar toch ben ik ben heel rustig van die bestelknop afgebleven. Ik kocht onlangs op 1 dag tijd 3 razors, dat is wel genoeg dacht ik. Pff de Timeless is hier nog steeds niet.

Posted
Toch niet hoor Hans, hij is wel heel mooi maar toch ben ik ben heel rustig van die bestelknop afgebleven. Ik kocht onlangs op 1 dag tijd 3 razors, dat is wel genoeg dacht ik. Pff de Timeless is hier nog steeds niet.

Ah Danny dat overkomt me wel eens meer :oops:

De belgische douane staat niet bekend om zijn snelheid hé, wel om zijn nauwkeurigheid bij het berekenen van de extra kosten :evil:

Posted

net gelezen:

Today's batch was 45, next batch is supposed to be 50 and the batch after that is supposed to be 100. The actual number may vary a bit as not every razor passes inspection.

In totaal zou het om een contract van zo'n 300 krabbers gaan, het is onzeker of er daarna nog komen.

Met een beetje geluk heb ik die van mij binnen voor het verschijnen van de volgende lading en kan ik mijn ongezouten mening geven waar je dan mee doet wat je zelf wil.

Posted
Tsjonge, Ron. Dat zijn nogal aanbiedingen.

Ah weet je dat zijn mensen die ik ken van de forums en die willen gewoon bij de eersten zijn om overal hun foto's en impressies te kunnen neerpennen, kwestie van belangrijk lijken zeker? En daar hebben ze de nodige poen voor over, ik denk niet dat iemand daar gaat van wakker liggen als je nu bij de eersten bent of niet, je moet ook rekening houden dat de "early adopters" zoals ze dat zo mooi zeggen ook de grootste risico's lopen, als het tegenvalt ......

Ah mannen hé, je kent het wel, ik heb de grootste, duurste, meeste, en vul zelf maar aan :lol:

Posted

Was even weer beschikbaar in klein aantal maar ondertussen terug uitverkocht. De reviews beginnen te komen op de forums, aanvankelijk twee mindere die me deden twijfelen of ik wel slim ben geweest er eentje te nemen maar nu komen plots heel andere ervaringen bovendrijven. Enfin we zien wel, douane is zoals verwacht zeer traag aan de slag.

CJECjUZ.jpg

Posted

Het lijkt inderdaad of er in de zijkanten van de kop (en op het greepje ook trouwens) nikkel is verwerkt. Dit kan echter ook de lichtinval zijn op het geborstelde metaal.

Posted

Lijkt inderdaad zo maar bij navraag werd bevestigd dat het compleet 303 Stainless Steel is.