Jump to content

Recommended Posts

Posted

5a24bc8b3112c_P_M_Blendax_SuperStainlessSteel.jpg.82fa73b64a636c92c5a06d2ba2e2d5b0.jpg

Dit is op Flying Eagle na het slechtste dat me tot nu toe is overkomen met DE scheren! Nou denk ik van mezelf me aardig te kunnen redden met een krabber, maar met dit mesje maak je elke krabber tot een Chinees martelwerktuig. Het mesje van Kugelfanger gekregen met nog een aantal anderen om te proberen, maar hij was zelf destijds ook al wat gereserveerd.

Mijn oordeel: Slecht, niet koopwaardig.

1- Krabber: Gillette Black Beauty Long Handle adjustable

Blendax, niet doen! Klik niet, leg weg die muis, verwijder die pagina!! Zo wat een drama. Nou kwam ik van de SE mesjes, Feather Pro, maar dit is echt onoverbrugbaar. Derby is meteen een toppertje, plus de rest daarboven. Duidelijk?

Het mesje in de Black Beauty op 7 en scheren maar dacht ik, echter toen ik aan de krabber trok, heel relaxed, draaide mijn hoofd spontaan mee, toen het mesje achter de haren bleef haken. Ze waren echt wel goed ingeweekt in de Pino Silvestre, daar kon het ook niet aan liggen. Nog even wat geconcentreerd op een resultaat gericht scheerbeurtje, maar nee echt niet. Na 2 rondes drama een Gillette Wilkinson Sword gepakt, die moet toch ook een keer beschreven, in de Black Beauty en ja hoor dat ging weer. Dus Blendax niet doen!!

Naar index Harkos

Posted

Je hebt er toch wel twee geprobeerd Harkos? Misschien zat er net een rotte tussen en had je die te pakken!

Posted

Ik ben het helemaal met Richard eens Harrie je moet een mesje zelfs minimaal 3 keer geprobeerd hebben voordat je een definitief oordeel kan vellen :mrgreen:

Posted

Arme Harkos. Ik zie hem al vanavond een Blendax tegen zijn wang houden, met angst en beven. Want ja, nog 2x.

Dat zoiets kan bestaan, zeg.

Toch proef ik elders op het internet een dezelfde mening, alhoewel tussen de sterrenregen door je er wel naar moet zoeken:

https://nl.aliexpress.com/store/product/lamina-de-barbear-50-pecas-BLENDAX-Razor-Blades-Double-Edge-Men-Stainless-Steel-Platinum-Coated-Shaving/1799056_32479416198.html

Een wikkel ontwerpen kan je wel aan die Iraniërs overlaten.

Posted
Misschien is het aan te bevelen om het mesje even in de alcohol te plaatsen.

Pure verkwisting, zoveel verbetering kan dat niet te weeg brengen :lol::mrgreen::roll:

Posted

Voor de wetenschap dien je alles over te hebben Harrie :shock:

Dus het voorstel van Kingjack dient uiterst serieus genomen te worden dus ik begrijp de :lol::mrgreen::roll: absoluut niet :evil:

Ik bedoel zolang we van een mede forum lid nog niet het definitieve testoordeel vernomen hebben over de be-alcohol-de mesjes zou ik dit serieuze wetenschappelijk onderzoek absoluut niet veronachtzamen ;)

Posted
Ik vind het ook wel een beetje dom die troep te bestellen. ..

Mmmmm dat gaat dan voor heel wat scheerfanaten hier op, het ontdekken van allerlei scheerartikelen hoort wat mij betreft bij deze hobby.

En op persoonlijke titel gesproken, ik heb heel veel onbekende zepen besteld en daar zaten zepen bij die regelrechte rampen waren en direct de kliko ingingen, maar gelukkig ook zeer onverwachte juweeltjes zoals laatst weer de Frosen scheerzeep van KShaveWorx.

Posted

Dom? Nouja mischien. Maar ik vindt het altijd wel leuk om dingen uit te proberen, soms zitten er hele leuke dingen bij. En van te voren weet je het natuurlijk nooit zeker (al had ik al een beetje een voorgevoel)

En ik zeg altijd maar: een slecht resultaat is nog steed een resultaat.

Posted

Wat een nonsens! Als dat niet was gebeurd, hadden we dit niet geweten en had jij geen mening kunnen vormen. Het is juist leuk om ook de onbekende dingen te ervaren en dat was hier dus even met leed verbonden. Het gaat niet alleen om die supergladde scheerbeurt, maar we moeten ook wat te zeuren hebben :lol::lol: