Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pakje van 10 Wilkinson sword DE mesjes voor $14.95 (10 euro) bij de locale supermarkt.

Posted

Ooooh wat een machtig topic dit Wolf en zo ontzettend heerlijk politiek incorrect, lekker alles noemen zonder te hoeven zeggen ons welbekende uekaz. :lol:

Maar het is zoveel en dit gaat wel enkele posts duren omdat er steeds weer iets te binnen schiet maar om in de mesjes te blijven op bezoek bij mijn scheervriend in Roeselare een pakje Derby mesjes voor € 4,95

En zeepjes van Col Conk, de geuren van OSP zeep etc etc. Teveel om op te noemen dus stop ik maar ;)

Posted

Ik zit ook niet te wachten op nieuws over Kim Kardashian en Kanye West (of op zijn muziek of kledinglijn)

Posted

Elke keer in de supermarkt langs het scheer schap en doorlopen en geen Vergulde hand mee nemen. Moet het toch een keer proberen om het te kunnen keuren maar goed niet nu. Plus als ik het gehaald heb moet het ook op en als het bagger is zit ik er wel mee.

Posted

De asb is sowieso niks mis mee, maar DVH bashen hoort er nou eenmaal bij. En er zijn mensen die prima met de zeep om kunnen gaan, maar dat is hier een eindeloos discussiepunt.

Ik heb van de week bij de Etos geen TFS Tobacco Verde Forte meegenomen.

Posted
Elke keer in de supermarkt langs het scheer schap en doorlopen en geen Vergulde hand mee nemen. Moet het toch een keer proberen om het te kunnen keuren maar goed niet nu. Plus als ik het gehaald heb moet het ook op en als het bagger is zit ik er wel mee.

Met die paar euro's die je door het niet aankopen iedere keer uitspaard kun je zo weer wat leuks kopen. :D

Posted
Ondanks alle postieve berichtgeving heb ik nog steeds geen Yuma gekocht.

Zeer maar dan ook zeer sterk getwijfeld maar toch stand gehouden, ben trots op mezelf :lol:

Ik ga niet verder terug dan gisteren anders wordt de lijst veel en veel te lang maar gisteren heb ik niet gekocht:

De Hawk

Posted

Daarom twijfel ik misschien gewoon een kopen en lekker bashen. En als het niet bevalt gelijk de Kliko in. Misschien is het wel geweldig :o als je verkleed wilt als zombie :?:twisted: Maar goed je kan wel super goedkoop een hele voorraad aanleggen voor als de zombie apocalypse komt

Posted

Eeeh had ik al eens gezegd dat ik niet zit te wachten op scheerzeep die zich herinneringen oproept aan een uitgedroogde vulling van een kerstkrans die een ranzige marsepeinen geur verspreidt bij het opschuimen, had ik dat al eens verteld?? Nee nu bij deze dan.

Posted

Wizamet Iridium Super. 25% van Polen afgezocht, maar niks daar.

Gillette Wilkinson willen ze me aansmeren, maar lekker niet gekocht.

Weet nu wel, dat ik naar Zyletka moet vragen, maar de Poolse juffertjes kijken je aan of ze water zien branden en komen dan met moderne onzin en die koop ik ook niet.

Posted
:cry: Een Darwin Deluxe net aan mijn neus voorbij, ondanks scheurtje in bodemplaat had ik hem graag gehad.
Posted
:cry: Een Darwin Deluxe net aan mijn neus voorbij, ondanks scheurtje in bodemplaat had ik hem graag gehad.

de SE of de DE-Darwin DeLuxe?

Posted

Oei, da's minder! Ik vraag me daarbij wel af hoe ze het voor elkaar gekregen hebben om een scheur in dat materiaal te krijgen...

Posted

Pinaud Vanilla in een grote fles van 414 of 370 ml. Want ik kan alleen maar kleintjes vinden en ik wil een grote .

Sent from my iPhone using Tapatalk