Jump to content

DE mesjes hema

roy.p

Recommended Posts

vandaag even bij de hema langs geweest voor de DE mesjes.

was wel verbaast over het resultaat na 2 keer toch wel mooi glad.

heb gelezen dat de meningen over de hema mesjes heel verschillend zijn maar ik ben er wel tevreden over.

• I like it 1

• 10 months later...
Vandaag bij de Hema langs geweest maar vind de mesjes geen Hema prijsje zeg maar. Dus ik twijfel nog aangezien ik ook niet wild van de reviews wordt.

Fantastisch dat een groot winkelbedrijf nog de moeite neemt om dit product aan te bieden en de extra kosten zitten hem hier natuurlijk ook nog in de blister omverpakking en de hoogst waarschijnlijk lagere omloopsnelheid.

Maar juist de aankoop hiervan is een manier om de wereld van de scheermesjes te gaan ontdekken en wat de revieuws betreft zijn die toch over het algemeen positief dus gewoon voor die € 2 uitproberen zou ik zeggen :)

• I like it 1

Heel toevallig was het enige DE-mesje dat bij mij ooit niet naar behoren werkte een Hema/Personna mesje. Aan een kant prima, de andere kant deed niets, op wat harken na. In alle 4 de posities geprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat. Ook in andere houders gezet en idem. Blijkbaar een asymmetrisch exemplaar in een pakje van 10 hoewel met het blote oog niet waarneembaar. (Dat was een heel aparte en landurige scheerbeurt met veel afspoelen en opnieuw inzepen...)

De anderen bevielen overigens prima, aan de milde kant maar effectief.

• I like it 1

• 6 years later...

Bijna zeven jaar later en de Hema heeft nog steeds DE-scheermesjes in het assortiment.

Mijn eerste indruk is dat het een prima mesje is en als een van de weinige mesjes nog in een fysieke winkel te koop.

King C. Gillette en Wilkinson kun je bij het Kruidvat enz. nog kopen maar andere merken kom ik nergens tegen.

Prijs (€ 2,60 voor 10 stuks) valt mee vergeleken bij King C. Gillette bij het Kruidvat maar online kun je voor de helft of minder, goede mesjes kopen.

• I like it 1

Ik weet dat de DE mesjes van de HEMA vroeger door Personna werden gemaakt. Niet zo gek dus dat het goede mesjes waren. Wie ze nu maakt weet ik even niet. 

• I like it 1

Op 13-2-2024 om 19:53, JvdK zei:

Ik weet dat de DE mesjes van de HEMA vroeger door Personna werden gemaakt. Niet zo gek dus dat het goede mesjes waren. Wie ze nu maakt weet ik even niet. 

Laatste keer (is alweer enige tijd geleden) dacht ik dat  Made in Germany op stond. 

• I like it 1

2 uren geleden, Stoppel zei:

Laatste keer (is alweer enige tijd geleden) dacht ik dat  Made in Germany op stond. 

Wat niet zo gek is omdat Personna o.a. ook in Duitsland wordt gemaakt

• I like it 1

• 1 month later...
Op 13-2-2024 om 18:58, Chrispijn2 zei:

Bijna zeven jaar later en de Hema heeft nog steeds DE-scheermesjes in het assortiment.

Mijn eerste indruk is dat het een prima mesje is en als een van de weinige mesjes nog in een fysieke winkel te koop.

King C. Gillette en Wilkinson kun je bij het Kruidvat enz. nog kopen maar andere merken kom ik nergens tegen.

Prijs (€ 2,60 voor 10 stuks) valt mee vergeleken bij King C. Gillette bij het Kruidvat maar online kun je voor de helft of minder, goede mesjes kopen.

Kon niet zien waar je vandaan komt, maar in Duitsland kun je ook geschikt DE mesjes kopen.

• I like it 1

Ik kom uit Nederland en bestel de mesjes in Nederland of Italië.

De Hema-mesjes blijken voor mij enorm goed te zijn, staan op de derde plaats in de top.

Dat ze wat duurder zijn deert me niet want ze gaan ook lang mee, net als de King C Gillette overigens.

Ik heb voor enkele jaren mesjes in voorraad en als die op zijn zal ik eens kijken waar ik kan bestellen.

• I like it 1