roy.p Posted October 3, 2016 Posted October 3, 2016 hallo ik ben roy 19 jaar mijn hobby is zoeken met een metaaldetector en heb ooit is een gillette old type gevonden van tussen 1921 1928 zo is het dus begonnen. dit scheermes is helaas niet mooi om te kunnen gebruiken dus heb ik een zelfde soort gekocht in mooie staat. ik ben nog een beginner met het scheren met oude scheermessen maar kon het niet laten om het toch is te proberen. zelf vind ik het helemaal geweldig om op die manier te scheren en ook omdat ik een militaire opleiding doe dus het gezicht moet goed glad zijn
Snuff Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Welkom op het forum. Veel plezier met het scheren! Wat een beroepskeuze heb je gemaakt zeg
PI56 Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Welkom Roy. Leuk dat er zo'n "jonkie" meedoet op het forum. Veel lees en scheerplezier.
Nienke Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Heel veel lees en scheerplezier roy! Altijd leuk dat je van de ene hobby in de ander rolt
Recommended Posts