andre2016 Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 hoi alle beste forummers van het scheren ik ben andre 47 jaar uit het mooie twente en ik scheer mij met met scheerschuim of heel soms met de kwast en scheerzeep maar wil een baard laten staan en zit te denken om een open scheermes aan te schaffen om de baard lijnen en de rest te scheren du s daarom hier maar informatie opdoen staat genoeg op groet andre
efsk Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Bus weg, en als je het mes onder de knie hebt in een keer heel de baard weg
Hanskoning Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Scheerschuim en baard laten staan oef hier is nog een lange, lange weg te gaan Maar natuurlijk een hartelijk welkom.
Snuff Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Welkom, als je van plan bent om alleen de randen van je baard bij te werken kan je wellicht beter kiezen voor een shavette in plaats van een open mes en dit in verband met het onderhoud daaraan verbonden. Er staat er momenteel een heel goede in het marktgedeelte. Ik geloof dat je 15 berichten moet geplaatst hebben vooraleer je daar toegang toe hebt.
ChrisA Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Welkom, veel oefenen met dat mes en dan is die baard zo weg. Heb je ook geen kwast meer nodig om mee te scheren.
andre2016 Posted October 1, 2016 Author Posted October 1, 2016 Bedankt voor de snelle reacties Ben best benieuwd wat jullie gebruiken om te scheren welk mes en zeep Groet Andre
Snuff Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Kijk eens onder SOTD, daar kan je zien wat iedereen regelmatig gebruikt.
Snowmiss Posted October 1, 2016 Posted October 1, 2016 Welkom en veel lees- en ook wel scheerplezier (ook al wil je een baard laten staan)!
Nienke Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Van harte welkom en heel veel lees en scheer plezier!
Recommended Posts