Iwan Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Hallo allemaal, Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Iwan ben 43 jaar woon in stadskanaal(groningen). Sinds kort heb ik een DE van muhle R41 grande XL gekocht. Dit was meer een impuls aankoop dacht dat ze ongeveer allemaal hetzelfde waren.(niet dus). Er is echter een wereld voor mij opengegaan. Ben nu verschillende mesjes aan het testen. Ik gebruik nu Acca Kappa 1869 scheercreme, en natuurlijk een aluinblokje. Verder wil ik nog en Pompadour kapsel en gebruik en pommade van Shear revival crystal lake. Als aftershave heb ik van mijn vrouw club pinaud (vanille) gekregen. Natuurlijk houd ze me nu in de gaten, lijkt op een midlifecrisis crisis . Ben blij met deze forum en ga eens lekker op onderzoek uit. Grtz Iwan .
Snuff Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Welkom, je begint wel meteen met een redelijk agressief baasje
HiFuMi Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Welkom. Meteen maar even een stevig krabbertje aangeschaft.
Iwan Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Bedankt allemaal, Ik had al begrepen dat dit een agressief razor was. Dacht dat het lag aan het soort mesje. Doe nu 3 passes. 1e pas valt altijd tegen heb er wel 3 nodig. Zit nog te stoeien met de hoek het aluin en aftershave voel ik echt wel een beetje branden. Misschien agressief maar vind het wel plezierig. Helaas heb in nog geen vergelijkingsmateriaal, maar dat komt nog.
pern Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Welkom en veel plezier in het ontdekken van alle mooie scheerspullen Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Mesmer Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Als je het aluin achterwege laat scheelt dat weer met iets stoeien haha. Ik heb helemaal niets met aluin.
Snuff Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Doe nu 3 passes. 1e pas valt altijd tegen heb er wel 3 nodig. Zit nog te stoeien met de hoek het aluin en aftershave voel ik echt wel een beetje branden. Misschien agressief maar vind het wel plezierig. De meeste mensen hebben ongeacht de krabber drie passen nodig om helemaal haarvrij te zijn. Er ligt nog een heel spectrum aan krabbers voor je open om te verkennen al naar gelang het budget dat je wil spenderen. Dat je er plezier aan beleefd is het belangrijkste!
Tjebbe Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Welkom! Veel lees-, schrijf- & scheerplezier!
Nienke Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Van harte welkom. Veel scheer en lees plezier! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Iwan Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Bedankt allemaal voor jullie reactie, voel me al wel thuis op deze site
Hanskoning Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 En één heel groot voordeel als je eenmaal een R41 onder de knie heb is -bijna- elke krabber daarna een eitje. Maar zet vooral geen druk laat het mesje glijden en de eerste tijd niet elke dag en hooguit twee gangen per keer scheren is dan aan te bevelen. En als je het gemiddelde lid hier als voorbeeld neemt dan komt er waarschijnlijk veels te veel vergelijkingsmateriaal in de aankomende jaren
PI56 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Welkom Iwan. Ook nog even een vraag over je aluin. Is die met of zonder voetje. Dat bepaalt namelijk wie hier je scheervrienden worden. Beide kampen zijn trouwens bijna even groot. Verbaas me er wel over dat dit al pagina drie is en dat er nog niemand over de aluin begonnen is.
Recommended Posts