Simson Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Dacht ik alle mesjes van Rapira te kennen en in huis te hebben....nee hoor, er is ook de "Sharp Star". Met lollige letters, alsof het kinderkauwgom is. Kent iemand dit mesje uit Moskou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Nooit van gehoord, en dan heb je de vraag: is het een verborgen juweel wat, zodra je het hebt geprobeerd, maakt dat je spijt krijgt can je voorraad van 2000 Voskhods, of begrijp je na gebruik volkomen waarom je er nooit van gehoord hebt ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Volgens mij is dit geen Rapira maar een mesje welke door dezelfde fabrikant geproduceert wordt als Rapira, voskhod etc. Maar dat heb ik ooit ergens op een buitenlands forum gelezen. Dus bestellen en een revieuw, vraag me trouwens wel af als ze goed zouden zijn waarom ze dan nog steeds onbekend zijn. Staat trouwens wel verkeerd dit hoort bij de DE mesjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Is een op speciaal verzoek vervaardigd mesje van Rapira. Denk dat dit gewoon Rapira mesjes zijn, die zijn om verpakt voor een speciaal bedrijf (Safi Romal LTD) zie verpakking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts