Ga naar inhoud
efsk

charcoal goods

Aanbevolen reacties

Ik zou graag nog een lv3 dualhead willen maar dan toch wel in brass. Dat RVS is zou saai en standaard .....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingjack schreef Zojuist:

brass

messing

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel een beetje jammer dat er een nieuwe RVS  scheerkop op de site geplaatst wordt met meteen ‘Sold Out’ erbij.

Het is niet eens mogelijk om op een wachtlijst te komen, laat staan dat ik er één kan kopen. Dit wordt een kansloze missie op deze wijze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is niet zo, ze staan op de site maar zijn nog niet in productie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Okee bedankt, dus ik begrijp dat wanneer ze in productie gaan, er de mogelijkheid komt om op de wachtlijst te komen ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerst moet de huidige lijst afgewerkt zijn voor hij weer een nieuwe lijst opstart (schat dat we dan spreken over mei). Er is echter best kans dat ie op zeker moment een deel te koop aanbied in het gedeelte (ready to ship), volgen op instagram zie je het meteen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 2 uur geleden:

Eerst moet de huidige lijst afgewerkt zijn voor hij weer een nieuwe lijst opstart (schat dat we dan spreken over mei). Er is echter best kans dat ie op zeker moment een deel te koop aanbied in het gedeelte (ready to ship), volgen op instagram zie je het meteen.

Het nieuws met foto’s van die RVS scheerkop stond toch afgelopen vrijdag pas online ? Dan heb ik iets over het hoofd gezien of is de wachtlijst te vol geraakt waardoor ik me toen al niet meer kon opgeven ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is nog de vorige wachtlijst met naar schatting 350 mensen die eerst moet afgewerkt worden, hij bediend ongeveer 80 mensen per maand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik zie bij al die verschillende handvaatjes en scheerkoppen allemaal wachtlijsten staan. Als ze al die lijsten ook nog is moeten verwerken dan wordt dit hetzelfde verhaal als de Paradigm en de Wolfman. Tegen die tijd dat ze daarmee klaar zijn, ben ik al lang met pensioen of in de hemel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen geduld = elders kijken of de moeite nemen om op de site de shoptalk eens te lezen 🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op het Franse forum staat er een level 2 te koop aan een mooie prijs.
Natuurlijk nog niet de RVS-versie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kazuya17 schreef 43 minuten geleden:

https://charcoalgoods.com/collections/ready-to-ship/products/hammered-razor-copper

Gewoon te koop, gewoon wat Snuff al zei ready to ship in de gaten houden. Of goed kijken op fora of eBay. Succes.

@Kazuya17 die link is de koper versie. Ik heb interesse in de RVS. Maar toch bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robert79 schreef 27 minuten geleden:

@Kazuya17 die link is de koper versie. Ik heb interesse in de RVS. Maar toch bedankt.

Ook die komen bij ready to ship gewoon goed in de gaten houden. Voor ze weg zijn. En die lijst is ook irritant vindt ik persoonlijk. Fijne avond.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robert79 schreef 8 uur geleden:

Nou, ik zie bij al die verschillende handvaatjes en scheerkoppen allemaal wachtlijsten staan. Als ze al die lijsten ook nog is moeten verwerken dan wordt dit hetzelfde verhaal als de Paradigm en de Wolfman. Tegen die tijd dat ze daarmee klaar zijn, ben ik al lang met pensioen of in de hemel.

Je kan de beste man toch moeilijk verwijten dat zijn product zo aanslaat in de scheerwereld en daarmee hebben de eerste aanhangers dus het voordeel dat ze ook laag op de lijst staan, maar het blijft terecht jammer dat ze niet zo op de plank liggen Robert daar heb je helemaal gelijk in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik verwijt helemaal niks, maar het is wel jammer dat ze wel steeds iets nieuws uit brengen terwijl ze de grote vraag van hun vorige krabbers amper aankunnen.

Zelfde verhaal van Paradigm. De hele grote vraag naar de 17-4 niet aankunnen. Maar wel met de Titanium en Titanium 2 bezig zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je verwijt ze dus wel iets maar dat terzijde, misschien ligt het hart meer bij de productontwikkeling dan bij het commerciële gebeuren en waarom niet uitbreiden misschien is daar juist de omzet weer te gering voor of de investeringskosten te hoog hoe het ook zei het blijft jammer ja.:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij vertelde mij dat ie totaal niet de commerciële tour op wil, dus als klant moet je het nemen zoals het komt, hij wil gewoon zijn ding doen zoniet zijn er genoeg andere krabber makers waar je kan bestellen, maakt hem niks uit.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.