Ga naar inhoud
efsk

charcoal goods

Aanbevolen reacties

Snuff schreef 2 uur geleden:

Nee, ik ben gewoon ne rare kwiest 😘

Kwiebus😉

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 1 uur geleden:

kwast bedoel je.

Zoals je wil

Robert79 schreef 24 minuten geleden:

Kwiebus😉

Ook goed

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet zo zwaarmoedig, het is allemaal met een kwinkslag mag ik aannemen, van mijn kant toch :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet zo zwaarmoedig, het is allemaal met een kwinkslag mag ik aannemen, van mijn kant toch icon_e_smile.gif.36af1a44027e627aecf7046fdbd3655c.gif 

Jaja..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
kalerolf schreef 4 uur geleden:

Voel wrijving de laatste tijd alhier.. emoji23.png

Terecht opgemerkt Rolf het blijkt dat het leerproces om met dit soort topkrabbers om te gaan toch een wat langere adem vraagt als nieuwe gebruikertjes/lezertjes denken en dat de oudere en meer ervaren leden zoals bijvoorbeeld Snuffie, EFSK, Kingjack en ondergetekende de weg naar naar perfect scheertechniek reeds met goed gevolg hebben afgelegd. :ugeek:

Dus anders gesteld niet het materiaal is het probleem maar de gebruiker maar om geen tere zieltjes te beschadigen zullen we het maar UEKAZ noemen. :mrgreen:

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou deze gebruiker heeft anders wel de duimen moeten leggen bij het gebruik van de Sabre, zou er een punt komen dat het terug bergaf gaat met de scheertechniek? ;-) 

(oudere en meer ervaren leden = mensen die veel fouten gemaakt hebben en ervan geleerd ;-) )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 18 minuten geleden:

Nou deze gebruiker heeft anders wel de duimen moeten leggen bij het gebruik van de Sabre, zou er een punt komen dat het terug bergaf gaat met de scheertechniek? ;-) 

(oudere en meer ervaren leden = mensen die veel fouten gemaakt hebben en ervan geleerd ;-) )

Mmmmmmmm misschien de klassieke fout Snuffie waar we toch ten uitentreure voor gewaarschuwd werden toen we nog bij de commando's zaten, op den duur wordt je onzorgvuldig, nonchalant en minder alert en dat kan je de kop kosten, dus kom op heb weer respect voor een krabber dan komt alles weer goed. o.O

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou mooi zijn als het zo zou werken
Gelukkig heb ik nu genoeg ervaring om te begrijpen dat ik nog niet genoeg ervaring heb

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hanskoning schreef 5 uur geleden:

EFSK

Vanwaar die hoofdletters Hans?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 37 minuten geleden:

Vanwaar die hoofdletters Hans?

Ik heb je hoog zitten dat is helder toch?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een probeersel van Brain en wat denk je nadat ie het publiceerde werden de Yanks gek, hebbe hebbe hebbe ...... 😱

M.thumb.jpg.e0b52a38aec510c2f014b536581a907f.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 9 uur geleden:

Hij had het bovenste plaatje wel even stofvrij mogen maken :P 

En dat greepje wel weg mogen laten, afzichtelijk gewoon...........of gaat het juist daarom. :lol:

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

“Hoe extremer, hoe beter ! “ , Lijkt het wel bij de Amerikanen.

Ik meld me wel, wanneer ze is met een zilver exemplaar komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

- The company that hosts the waiting lists shut down their servers. I do have a backup copy of the list, but you can no longer check your position.

ik vrees dat het lang wachten gaat worden, iemand die vorig jaar inschreef staat nu blijkbaar weer op dezelfde plaats als toen bij navraag wat zijn positie momenteel was :-( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaaf! Sta ik weer op één!

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is op zijn zachts gezegd vervelend had de zinnen nog gezet op een dual head level 3.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 1 uur geleden:

Gaaf! Sta ik weer op één!

Wie weet mits genoeg slijmen heren kan je misschien wel meeliften met onze professor in scheve zaken ;-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De nieuwe Charcoals komen er aan (gen2 base and gen4 top caps), in RVS, koper en messing.

A.thumb.jpg.90e360c03f7f1fe52aef1eb6bbde8442.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Door de omstandigheden nog niet op je mails gereageerd Snuffie maar deze Charcoals zijn wel heel erg mooi, morgen zal ik je weer :5a299a093ed1e_EmojiObjects-33:

• Bedankt! 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die RVS vind ik mooi ! komt de RVS onderplaat eerst alleen in level 1 of ook meteen met level 2&3 beschikbaar ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

normaal zouden alle plaatjes beschikbaar worden van bij het begin, dacht eerst de SB en dan pas de OC's. Er zal vast een stormloop zijn op de nieuwe RVS koppen, goed voor wie nog op de lijst staat, de rest zal moeten wachten tot ...... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.