Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nog eens een DE maker: koppen en greepjes, handgefreesd en ge3dprint, in diverse metalen.

charcoalgoods.com

Posted

Dank, kende ik niet. Die ene kop lijkt wel wat op de EJ89 en de andere op de timeless maar dan met fijnere groefjes

• 1 year later...
Posted
Snuff schreef 17 minuten geleden:

Wie snel is kan zonder wachtlijst vandaag een handvat met één kop in messing bestellen!

https://charcoalgoods.com/products/stinger-handle-brass 

(niks voor mij omdat het handvaatje te kort en dik is)

Al op

ChrisVanMeer schreef 10 minuten geleden:

Top tip Ron! Helaas is het geld bij mij nu even op :( 

Nu al?

• I like it 1
  • Haha 1
Posted
onno schreef 17 minuten geleden:

ChrisVanMeer schreef 28 minuten geleden:

Top tip Ron! Helaas is het geld bij mij nu even op :( 

Nu al?

ja, snap ik ook niet. Chris heeft nog helemaal niets besteld vandaag ...

• I like it 1
  • Haha 1
Posted

Smaken verschillen gelukkig ?

Voor zo ongeveer elk item is er wel een wachtlijst, dan gaat er toch iets niet helemaal goed in je bedrijfsvoering.

• I like it 1
Posted

Ja maar Hans je hebt natuurlijk Nederlanders, Belgen met wat minder smaak, en dan heb je ook nog Amerikanen en ja wat moet je daar over zeggen, die vinden deze O zo mooi!

Posted
Ja maar Hans je hebt natuurlijk Nederlanders, Belgen met wat minder smaak, en dan heb je ook nog Amerikanen en ja wat moet je daar over zeggen, die vinden deze O zo mooi!
Zonde van de tijd, die er in is gestoken! Kan je beter iets moois maken, dat functioneel is.
Posted
Snuff schreef 6 uur geleden:

Wie snel is kan zonder wachtlijst vandaag een handvat met één kop in messing bestellen!

https://charcoalgoods.com/products/stinger-handle-brass 

(niks voor mij omdat het handvaatje te kort en dik is)

Is niet aan bod hier : ik zou niet graag hebben dat al die metalen beginnen te vechten. Dus Nope enkel  stainless en titatanium hier : dus wachten tot volgend jaar en nr 470 aan bod komt. Een ijdele hoop : misschien raakt de spaarpot hier gevuld.

Posted

Steampunk-achtige ontwerpjes; grappig om naar te kijken maar niet om te hebben. Heb ik ook nog een gothic scheerpak nodig om in stijl te blijven dus met alleen de aanschaf van een krabbertje ben je er nog lang niet. Voor je alles op orde hebt, inclusief de badkamer, zit je zo op €20.000,-..... :mrgreen:

• I like it 2
  • Haha 1
Posted

Vrees dat het verhaaltje a la Wolfman gaat worden, na een aantal weken is het volgnummer nog altijd hetzelfde, dwz niks productie. Zoals Marcel al schreef dan zit je toch met een probleem, nu ja ze brengen zoveel nieuws op de markt dat ik er niet ga van wakker liggen.... Kijk maar bij Wolfman, heel wat mensen laten hem al links liggen vanwege zijn manier van zakendoen. 

Posted
Snuff schreef 2 uur geleden:

Vrees dat het verhaaltje a la Wolfman gaat worden, na een aantal weken is het volgnummer nog altijd hetzelfde, dwz niks productie. Zoals Marcel al schreef dan zit je toch met een probleem, nu ja ze brengen zoveel nieuws op de markt dat ik er niet ga van wakker liggen.... Kijk maar bij Wolfman, heel wat mensen laten hem al links liggen vanwege zijn manier van zakendoen. 

Mee eens. Zowel de maker van de Wolfman als die van de Paradigm beloven via de mail vanalles maar produceren niets. De prijs opdrijven dus. Gevalletje “jammer”.

• I like it 1
Posted

Dus ik sta samen met mijn jonge bling bling vriend nog steeds op nummer 270!! :shock: laat die Chargoal vent eens snel aan de arbeid gaan in plaats van achter de dames aan te zitten :twisted:

• Haha 1
  • 1 month later...
Posted

O.o Ik denk zal me ook eens op de wachtlijst inschrijven want misschien in de toekomst nog een level 3 plaatje aanschaffen.................................ben ik nummer 538 :S

Posted

Kijk als je nu niet zo pissig had gereageerd tegen mij had ik je wellicht laten meeliften met mijn nummer maar ja na dat verhaal met de prullenmand ..... ?

Ah weet je Hans, er zijn ook sluipwegen, zou je als ex commando moeten weten hé ;-) 

Posted

Na gisteren vind ik dat ik toch nog aardig de weg wist te vinden, ik ben het nog niet helemaal verleerd toch, niet dan Snuffie??

Alleen de tijgersluipgang en de laatste vele meters alwaar we uren over deden en zelfs de allerkleinste takjes of andere onstakels die maar enigszins geluid konden maken voorzichtig opzij moesten leggen om onze aanwezigheid niet te verraden lukt niet helemaal meer met het haperende lichaam. Heden ten dagen ben ik meer een overhitte stoomwals die je al van een kilometer afstand aan hoort komen. xD

Jammer trouwens dat mevrouw Koning niet direct hetzelfde enthousiasme als die van mijn jonge vriend, jou en ondergetekende voor de Chargoal kon opbrengen, voor haar zijn namelijk al die krabberkes hetzelfde.........pppffffff dan snap je zeker wel wat ik elke keer hier weer uit te leggen heb. :S

Doe ik toch ook niet als zij weer met een paar hooggehakte schoenen thuiskomt of lingerie dan vraag ik toch ook niet steeds waar dat nu nodig voor is. :twisted:

Maar terug naar die wachtlijst wel als je eerder aan de beurt bent dan ons gezamenlijk nummer dan zal ik weer lief tegen je gaan doen dat je ondanks dat je Belg bent toch maar mooi een Nederlandsche vrouw heb getrouwd om er een beetje -bij ons dus- bij te horen, een meer uitstekende reukvermogen heb, dat Jabonman de beste zeep is die ik ooit heb gehad, dat menthol in zepen verboden moets worden enz. enz. enz. :$

Posted

Goh wat ik nu toch op zo'n sluipweg tegenkom ?

Ik stuur je wel een berichtje met meer uitleg over die lingerie en waar dat kan toe dienen hoor.

A.thumb.jpg.5b25d8efab9623b365df95094adb9080.jpg

Posted

Mmmmmmmmmm dat is geen mooie Brass krabber ligt er een Merkurtje 23C in dat doossie o.O

Ó die lingerie en hoge hakken hoef je niet uit leggen hoor doet ze alleen maar aan als ze met haar vriendinnen uitgaat hier thuis zie ik het alleen aan de drooglijn.

• I like it 1
  • Haha 1
Posted

Hoe kun je nu verwachten dat jij dat een mooie vind als ik hem bestel we zijn toch twee uitersten? ?

Jij laat je vrouw uitgaan met vriendinnen en dat nog in sexy ondergoed man man man ik had je nog zo gewaarschuwd ketting niet afdoen! ?

• Haha 1