Skoebidoe Posted September 26, 2016 Posted September 26, 2016 Vandaag mijn krabbertje geladen met een BIC mesje. Na een uitgebreide inzeepbeurt gestart met scheren. Mijn eerste indruk was dat het een veelbelovend mesje was. Heel erg vergevingsgezind en een aanvaardbaar glad resultaat. Waarschijnlijk net iets teveel passes gedaan want de aluin nadien was geen prettige ervaring. Mijn hals lijkt wel een kolenkachel. Ik twijfel dus sterk of die BIC-mesjes wel iets voor mij zijn.
Snuff Posted September 26, 2016 Posted September 26, 2016 Ik heb wel eens een pakje geprobeerd maar was niks voor mij, hooguit één scheerbeurt per mesje en vuilbak in. Maar dat was mijn persoonlijke mening erover, anderen zullen dit misschien anders ervaren hebben.
Hanskoning Posted September 26, 2016 Posted September 26, 2016 Derby, Supermax, Sputnik enz. dien ik nog meer te zeggen snel eruit halen en een beter exemplaar in de krabber plaatsen is mijn zoals gewoonlijk terzake kundig advies.
Skoebidoe Posted September 26, 2016 Author Posted September 26, 2016 Derby, Supermax, Sputnik enz. dien ik nog meer te zeggen snel eruit halen en een beter exemplaar in de krabber plaatsen is mijn zoals gewoonlijk terzake kundig advies. Wat is voor jou een beter exemplaar?
Hanskoning Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Niets zo subjectief als mesjes maar als ik dan enkele merken moet noemen: Lord Classic, Rapira Platinum Lux, Voskhod, Personna Bleu Lab, Polsilver Super Iridium en Souplex.
Simson Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Ik raak wel heel benieuwd naar het BIC mesje, omdat het Grieks is, dus niet te ver weg zou je zeggen, en omdat ik het een merkwaardig concern vindt: balpennen, surfplanken (nog steeds?) en scheermesjes. BIC heeft het in Frankrijk voor elkaar gekregen dat het het woord is voor balpen, men vraagt om een bic als men een balpen bedoelt.
Kingjack Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Gezien de bovenstaande informatie ben ik ook zeeeer benieuwd naar de BIC mesjes geworden.....
Simson Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 In een review van een Amerikaan noemt hij ze Derby achtig, dan praat ik over de gele variant. Minder scherp zelfs. Als dat ook maar een beetje waar is, kan het mesje voor mij alweer de prullenbak in. Maar er is ook een rode Bic. Ik vergat ook de Bic aansteker, die we allemaal wel kennen. Maar ik krijg het schaamrood op mijn wangen van de Bic wegwerp mobiele telefoon, die nog bestaan heeft. Voor 45 euro had je er een. Als je weet dat je voor 31 euro een Nokia 103 hebt...en die hoef je niet weg te gooien.
Hanskoning Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Gezien de bovenstaande informatie ben ik ook zeeeer benieuwd naar de BIC mesjes geworden..... Ja joh, gek want dat gaat toch helemaal niet over mesjes
Recommended Posts