michigalex Posted August 27, 2013 Posted August 27, 2013 (edited) Dit weekend vertelde ik tegen m'n vader dat ik een safetyrazor ging proberen. Ow, momentje zei hij... even later kwam hij met een ouderwetse hand tondeuze aan en daarbij zat een oude safetyrazor van m'n opa. Als ik een beetje gewend ben geraakt aan het scheren met DE, dan zal ik hem zeker gaan proberen. Bij deze wat foto's Edited August 27, 2013 by Guest
Marcel Posted August 27, 2013 Posted August 27, 2013 Leuk! Altijd goed om een erfstuk te hebben. Geen idee wat het voor krabber is, misschien een krabber uit het leger?
Shave and More Posted August 27, 2013 Posted August 27, 2013 Leuke vondst hoor. En een erfstuk geeft altijd net dat beetje meer aan een scheermes. Veel plezier er mee!
Snuff Posted August 27, 2013 Posted August 27, 2013 Ziet er nog in heel goede staat uit. Bijhouden, proberen en verslag doen van je ervaringen, ben benieuwd. Veel succes met je voornemen om een safetyrazor te proberen.
marzman Posted August 27, 2013 Posted August 27, 2013 Leuk zo'n erfstuk. Ik zie mijn opa er ook wel voor aan zoiets te hebben gehad, maar ik ben een paar jaar te laat om het aan hem te vragen. Heb je ook een foto van die handtondeuse?
michigalex Posted August 27, 2013 Author Posted August 27, 2013 Ik zal ook nog een paar foto's posten van de hand-tondeuse
Recommended Posts