Skoebidoe Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben een man van 44 jaar, woonachtig te Wetteren (Vlaanderen). Sinds enkele maanden ben ik over gestapt op een DE safety razor. Ik reken mezelf tot de absolute beginner als het op klassiek scheren aankomt. Als hobbies heb ik koken (en eten), wandelen, lezen en computeren.
merwtje Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Leuke andere hobby's ook. Je gaat hier veel opsteken. Welkom en veel lees- en scheerplezier.
Snuff Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Welkom op het forum, vroeger kwam ik wel eens in Wetteren om met de hond te trainen.
ChrisA Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Bourgondiër, fijn, houden we van. Welkom en succes met echt scheren.
Tjebbe Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Welkom! Veel lees-, schrijf- & scheerplezier
altarf Posted September 25, 2016 Posted September 25, 2016 Welkom Verstuurd vanaf mijn SM-T530 met Tapatalk
PI56 Posted September 25, 2016 Posted September 25, 2016 Van harte welkom. Veel scheer- lees- en schrijfplezier toegewenst.
Skoebidoe Posted September 25, 2016 Author Posted September 25, 2016 Welkom op het forum, vroeger kwam ik wel eens in Wetteren om met de hond te trainen. Waar trainde je? Op het Giezeveld?
Nienke Posted September 25, 2016 Posted September 25, 2016 Welkom. Heel veel plezier hier en met het scheren! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Snuff Posted September 26, 2016 Posted September 26, 2016 Welkom op het forum, vroeger kwam ik wel eens in Wetteren om met de hond te trainen. Waar trainde je? Op het Giezeveld? Ik weet de naam niet meer, daar werd Mondio en ringsport gedaan, eerst was er een kantine langs de straatkant later meer naar achter gelegen tussen de trainingsvelden in. Wij trainden wel buiten de normale uren omdat er gebruik gemaakt werd van machinegeweren en explosief tuig.
Recommended Posts