Jump to content

Recommended Posts

Posted

Twee jaar geleden een simsons comodore X3 kwast gekocht, en altijd goed bijgehouden, na het scheren overtollig water goed eruit geschud en de kwast goed laten opdrogen, regelmatig om de 3 maanden wassen met een milde zeep.

Nu vallen de haren met bosjes eruit, wat kan er mee aan de hand zijn.

de kwast wordt terug gestuurd, maar zijn er hier mensen met de soort gelijke ervaring.

Posted

Dat is niet zo mooi. Nu maar hopen dat ze niet gaan komen met het volgens mij standaard antwoord in dit soort situaties dat de kwast altijd slecht is schoongemaakt en dat de haren nu aan de voet afrotten.

Posted

Ik meen me wel te herinneren, dat als de kwast niet goed wordt schoongemaakt dat de haren gaan verkleuren en een oranje gloed krijgen. en je zou het kunnen ruiken.

Mijn kwast ruikt heerlijk en er zit geen rare gloed in de haren. maar ik ben benieuwd,

Posted

Ik heb de J&T special Silvertip en 2 maanden geen probleem.

Nu opeens al 2 weken elke dag een stuk of 5 a 8 eruit.

Dat schijnt normaal te zijn aangezien er wel duizenden inzitten. Ik hoop wel dat het een dezer dagen stopt.

Ik schudt hem ook gewoon uit en zet hem neer om te drogen.

Posted

Hmm,

Het zelfde heb ik ook al is gehad met een kwast. Bij mij hield het ineens ook weer op, ik heb de kwast toen eerst een dag of wat alleen gelaten. Ik hoop dat het stop Chris, laat het in ieder geval even weten

Posted

@Teun

Het handvatje blijft sowieso in de roulatie. Helemaal super mooi.

Ik heb hem nu een week niet gebruikt en zien wel wat er van komt. Er zitten natuurlijk duizenden haren in en een beetje rui is met een natuurproduct normaal, toch??

Posted

Ik heb het gehad bij een tweedehands aangeschafte Simpson Colonel 2XL, best badger. Binnen twee weken na aanschaf viel er ineens een enorme pluk haren uit. Honderden waren het er. Die is retour afzender gegaan en deze heeft dit succesvol bij Simpson geclaimd, was echt een fout van de fabrikant.