drie03 Posted September 18, 2016 Posted September 18, 2016 Hallo Allemaal. Ik ben Frank van Drie 43 Jaar, uit Volendam. heb een eigen bedrijf in beveiligingstechniek, en heeft weer een nieuwe hobby aangeboord. scheren. eigenlijk altijd met een modern mesje geschoren, met vaak schuim uit de bus, sinds enige tijd heb ik last van rode plekken, afgelopen vakantie in Turkije naar de barbier geweest, en ja hoor de nieuwe hobby is geboren. open mes gekocht, eerst flink op het forum gelezen en toen lekker diverse webshops afgestruind om het een en ander te bestellen. al die lekkere zeepen met die lekkere geuren. vandaag toevallig in haarlem, en parkeer de auto bijna voor de barbershop, helaas gesloten, maar scheelt altijd weer wat geld. kwam gelukkig nog wle langs de valentinobarbers dus kon evengoed'met nog wat lekkers naar huis. zeer leuk om aan dit forum deel te mogen nemen. groetjes, Frank
Snuff Posted September 18, 2016 Posted September 18, 2016 Welkom Frank, je gaat meteen voor het grote werk zie ik, open mes
efsk Posted September 18, 2016 Posted September 18, 2016 Gesneden, zo hoort het. Ik daht eigenlijk je bent poeet desalniettemin welkom.
PI56 Posted September 18, 2016 Posted September 18, 2016 Welkom Frank. Veel plezier met het scheren met je open mes. Vertel van je eerste stappen op de weg van het scheren met open mes. Welk mes heb je trouwens?
mhharsta Posted September 18, 2016 Posted September 18, 2016 Welkom Frank, en ook ik ben benieuwd naar je open mes!
Recommended Posts