fireshrimp Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Op Was net mijn Merkur Progress voorzichtig aan het schoonmaken. Ineens hield ik 3 delen in mijn handen. Kan ze met geen mogelijkheid terug zetten. Volgens mij mist er geen onderdeel. Kan ik deze wet in elkaar zetten op of andere manier?
efsk Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Op het onderste deel, wat uit het greepje is gekomen, zit een verdikking net boven de stelring. Een stuk hoger zit er ook eentje maar ik denk dat dat een massief stuk is. Je ziet een sleufje in de ring boven de stelring: kijk even onderin de "buitengreep" of je een richel ziet die daarin moet, en lijn ze op. Als die richel er niet it is het makkelijker. De ring moet je nu wat inknijpen, zodattie net naar binnenschiet. Niet zo hard knijpen dat het ingeknepen blift, het idee is dat het voorbij een randje schiet, weer uitzet, en de zaak op zn plek houdt.
fireshrimp Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Even pielen volgens de beschrijving hierboven een voila Mijn dank is groot voor de snelle uitleg.
Recommended Posts