Hanskoning Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Niet bekend met deze zeep dus daar moet ik het antwoord schuldig blijven.
Hanskoning Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Eeeh nog wat adviezen die heerlijke Glacials Spearmint en lemon dan, wat hebben die gedaan dat ze niet op de hebben lijst komen
GladJakker Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Omega 80067 TOBS Eton College Parker 90R Ladas Super Stainless (4x) Proraso groen AS Proraso groen ASB Ook in de Parker doet de Ladas aangenaam z'n werk. Aangenamer in ieder geval dan in de R41,die combinatie is geen match made in heaven voor mij.
marco Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Vanavond de tweede scheerbeurt van vandaag. Ik heb van Hans vandaag twee (flinke!) samples Stirling mogen ontvangen. Een Chill en een Glacial, om het verschil te mogen ondervinden voor de volgende Stirling bestelling. Net dus de Stirling Spearmint gebruikt. Een enkele ronde met de groei mee. Sodeju, allemachtig, mozeskriebel, jeetjemina, potverdulleme, wat is die zeep koud!! Lekker hoor, toen ik beneden mijn huid aan mijn eega liet voelen, voelde ze nog hoe koud het was. Werkelijk waar fantastisch! En de geur is ook echt heerlijk. Hoe ruikt die Wintergreen Hans? De site zegt dat het naar Wintergreen ruikt, dus daar heb ik niet veel aan... Voor de rest van de beurt: Whipped Dog 22mm silvertip G&F Gillette Wilkinson stainless Aluin
cutthroat Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 - Lord L6 - Lord Captain - L'Occitane Plisson - TFS tabacco verde forte - Aluin - Floid suave - Biodermal aftershave gel De Lord combi mocht vandaag weer eens aan de gang. In twee gangen een VLS resultaat. Geen prik van zowel de aluin als de Floid. Afgemaakt met de aftershave gel.
fireshrimp Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Slim Adjustable (Rapira) RazoRock Plissoft Proraso groen Proraso groen AS Proraso groen ASB Gisteren de Slim Adjustable binnengekregen, vanochtend begonnen op standje 5. Kan niet anders zeggen dan dat deze uitstekend scheert. Stuk lichter dan de Progress die ik gewend ben, maar dat maakt voor het uiteindelijke resultaat niets uit. Superglad.
MeneerKrab Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Edwin Jagger DEL8914l 7o click super platinum BdF Distinto Aluin Proraso wit ASB Geen prik van de aluin voor het eerst.
Edsel Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Muhle r41 Grande Lord Captain (2) Vintage Omega varken Prorasso groen Sapone Madre Labs Witch hazel Pitralon Or iginal ASL De Lord Captain vormt een hele goede combi met de r41. In twee gangen weer spiegelglad en wederom geen bloed of irritaties achteraf. Geen prik van de Pitralon.
Henrico007 Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Satin Tip the Purist Black Gillette Super Speed Gillette Bleue Extra (4x) Monvason Scheerzeep Nivea Cool ASB Een prima scheerbeurt met een goed resultaat en geen prik van de aluin. Alleen stuiterde het mesjes over mijn gezicht. De zeep gaf genoeg, maar zorgde dat het mesje niet gleed dit is de tweede keer met de Monvason dat hij stuiterde over mijn gezicht. Iemand een idee waardoor dit komt?
Jerry9630 Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Merkur 37c met Voskhod (3) Semogue 830 Proraso groen Myrsol lemon 444 balm 3 vlotte gangen en zalig glad. De slant met de Voskhod mesjes is een topcombinatie (voor mij dan toch).
Snuff Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Had net zo goed een Yuma kunnen zijn natuurlijk maar die heb ik niet in bezit, een mens kan niet alles hebben nietwaar
efsk Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Had net zo goed een Yuma kunnen zijn natuurlijk maar die heb ik niet in bezit, een mens kan niet alles hebben nietwaar Marco: de wintergreen ruikt naar mastiek. Verder is het een heel gewoon plantje
Hanskoning Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 (edited) Hoe ruikt die Wintergreen Hans? De site zegt dat het naar Wintergreen ruikt, dus daar heb ik niet veel aan... Ken je de gezegdes: spijt als haren op mijn hoofd, jezelf voor de kop slaan, als het kalf verdronken is dempt men de put enzovoort. De Wintergrren is een meer dan dan fantastische geur die aan vroeger doet denken ik had tandpasta in die geur, lul ik uit mijn nek laat Richard het dan maar zeggen die in het bezit is van deze fantastisch mooie geur Edited September 15, 2016 by Guest
Tjebbe Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Jojobaolie, Stirling Kong, Arko, Blackbird v2, Kai (4), Tunney aluin, Eigen Toco Tholin aftershave balsem. Oei, weer zo makkelijk glad!
Hanskoning Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 @Tjebbe gaat heerlijk zo die V2, hoe vind jij hem uitscheren?
Wimmie Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Gillette Slim Twist Gillette Wilkinson Sword Wimmie Bowl Razorock plissoft Dr harris sandlewood Nivea balm Paco Rabanne XS De plissoft scheerkwast, in combinatie met de Wimmie Bowl een prima combinatie die garant staat voor die lekkere dikke zeep waar ik zo gek op ben. De geur van dr Harris sandlewood deed mij Vandaag de Slim Twist van mijn vader weer eens pakken. Gillette Wilkinson sword mesje gewoon een fijne scheerbeurt met de gedachtengang down memory lane.... Nivea voor de verzorging XS voor de finish. Klaar voor de dag maar eerst een cappuccino met vandaag een Amandelbroodje! Fijne dag allemaal.
Frog Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 ERN 5/8 Omega 10019 The Shave Doctor Shaving Creme The Shave Doctor Aftershave Gel
marco Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Whipped Dog 24mm silvertip Stirling Spearmint G&F met Gillette Wilkinson Osage Rub Nivea sensitive cooling asb Jemig, de zeep voelde vandaag nóg kouder. Lekker man! De geur vind ik eenmaal opgeschuimd niet bijzonder meer. Gaat dus toch een andere geur worden voor mij. Nu hopen dat zepen zonder menthol straks niet saai gaan worden. Het Gillette Wilkinson mesje gaat me steeds beter bevallen en lijkt qua comfort niet onder te doen voor een MEM mesje. Na het scheren Osage Rub om het koude gevoel nog even vast te houden. Lekker!
marco Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Marco: de wintergreen ruikt naar mastiek. Verder is het een heel gewoon plantje Richard en Hans, bedankt voor de hulp. Maar nu weet ik eigenlijk nog niks, want ik kan me even niks voorstellen bij de geur van mastiek. Wikipedia informeerde inderdaad al over tandpasta en plantjes. Maar er zijn nogal wat soorten tandpasta en geuren. Maar goed, de keuze gaat toch niet op deze vallen denk ik.
Tony Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Vandaag een eerste scheerbeurt met deze 14 Las +++ cruses. Het mes ziet er schitterend uit en scheert absoluut top
Frog Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Blij dat jij er wel mee overweg kan Tony! Voor mij voelde hij niet scherp genoeg aan en was hij ook wat groot, maar dat zal wel aan mijn techniek gelegen hebben.
Hanskoning Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 De Timeless OC met het Personna Lab Bleu mesje 2x zorgde voor de ontharing en dat ging minder geslaagd dan gehoopt. Koud en kouder wel de Chiseled Cryogen is op zeker vriezend koud en deed de warmte even verdwijnen. De IJs Cologne en Lea balm rondde het koeleffect mooi af.
Tony Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Blij dat jij er wel mee overweg kan Tony! Voor mij voelde hij niet scherp genoeg aan en was hij ook wat groot, maar dat zal wel aan mijn techniek gelegen hebben. Balans is goed, het mes was echter niet scherp toen ik hem kreeg. Ik heb de bevel reset en opnieuw geslepen. Ik ben er best blij mee.
Tjebbe Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 @Tjebbe gaat heerlijk zo die V2, hoe vind jij hem uitscheren? Ja, het is een fijne krabber! Ik vind het nog steeds wat vroeg voor een echte beoordeling.. Maar wat ik tot nu toe ervaar is bijzonder positief, ik heb me maar weer ingeschreven voor de nieuwsbrief..., maar als/dan dan zal ik zeker extra investeren en 'm hoogglanzend laten oppoetsen; soms voel ik een soort van stroefheid, die waarschijnlijk minder zal zijn door extra poetsen. Het korte greepje vind ik wel fijn, het geeft je een goede controle en een fijne balans.
peto Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Gillette Rocket HD Gillette 7 O'clock Sharp edge WD 24mm syntheet TBS Maca Root Pitralon Classic AS Vind deze krabber/mes combi niet prettig. Wel weer lekker glad.
Recommended Posts