Shavinho Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 (edited) Hoi mede scheerders, Ik ben ergens in een oude doos op zolder het volgende mes tegen gekomen. Er staat op het blad Hamburg Ring. Het mes lijkt te zijn van friedr. ern & co weyer solingen. Kan iemand misschien wat over dit mes vertellen (scheer eigenschappen, geschiedenis en of het een bijzonder mes is) Hij ziet er nog wel helemaal netjes uit. Alvast bedankt voor de reacties. https://www.dropbox.com/s/gn5nc6v077kwc85/IMG-20160901-WA0022.jpg?dl=0 Edited September 2, 2016 by Guest
Marcel Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 De link werkt bij mij wel maar de foto is erg donker
Shavinho Posted September 2, 2016 Author Posted September 2, 2016 ow was ook zeker niet de bedoeling om te verkopen hoor haha. Is wel leuk om een beetje af te kunnen wisselen
efsk Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 Hamburg Ring slaat op een slijpwijze. Niet of het hol of halfhol oid is, maar hoe het hol of halfhol geworden is. Men deed dat daar anders dan in Solingen. Op het oog zie je niet echt verschil geloof ik, en het scheert allebei prima.
Recommended Posts