Jump to content

Zeep/crèmes als vakantie souvenier.

MartinHV

Recommended Posts

Aangestoken door het aanstekelijke enthausiasme van velen op dit forum betrap ik mij erop dat wanneer ik buitenland ben de afdeling scheerwaren zoek in plaats van wat anders om te kijken of ik nog een "souvenier" mee naar huis neem.

Soms loopt dat fout af zoals met de maximum aquaplanning shaving soap die in het Help- forum besproken is. Die kocht ik in Spanje.

Maar naast die niet schuimende aquaplanning zeep kocht ik ook een Crème de Afeitar van Alvarez Gómez.

Deze: http://www.alvarezgomez.com/product/crema-de-afeitar/

Deze pot met 185 gram crème koste €13,50 en zo zeer als die eerder genoemde zeep tegenvalt, zo heerlijk is deze crème. Hij doet mij (met mijn nog beperkte zeep/crème ervaring) denken aan de Maca root crème wat ik ook een fijne crème vind. Niet zozeer qua geur maar qua texture. Je hoeft met de kwast maar iets de crème te raken voor een heerlijk vol schuim voldoende voor 3 scheergangen. En het scheert heerlijk.

Dus deze kan ik aanbevelen wanneer je hem tegenkomt.

Overigens hebbens ze in Spanje ook body shops waar ze de(zelfde) Maca Root verkopen voor €12,-- i.p.v. €16,-- hier in Nederland. Dus ondanks dat ik pas halverwege die pot met crème ben ook daar maar vast een nieuwe van meegenomen.

Martin.