Alex Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Hallo Allemaal Zoals wij hollanders zeggen komt de b(e)rrrrrrr weer in de maand ofwel het wordt kouder de herfst en de winter komen er weer aan. Dit zorgt voor wat verschuivingen in mijn ShaveDen.... de menthol en de frisse zeepjes en AS's zoals Prorasso of de Lime Sec van Pinaud ( om maar iets te noemen) verdwijnen naar achteren en naar voren komen de Sandlewood,Tabac,BayRum enz enz Hebben jullie dat ook (of ben ik de enige) dat er nu zepen & aftershave's de aankomende tijd staan stof te happen in jullie ShaveDen? Alvast bedankt voor jullie reactie Vriendelijke Groeten Alex
Hanskoning Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Shaveden??? Nu ben ik gezegend met een keiharde beta brein waarin helaas de Engelse taal een redelijke blinde vlek is, dus is het mogelijk om op dit Nederlandse taalforum met stumpers zoals ik rekening te houden Maar om op je vraag antwoord te geven, ik herken wel een bepaalde verschuiving naar de wat "donkere" geuren in de wintermaanden maar met een winter als afgelopen jaar was dat minimaal
Snuff Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Hier geen verschuivingen, koud spul komt er gewoon niet in.
onno Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Nou dat gebeurt een beetje vanzelf: die Mitchels Woolfat (voor Hans Wolvet) in Ceramic bowl (voor Hans: keramische kom) staat nu al enkele maanden te drogen tot de striemende regen van 3 graden horizontaal langskomt en dan schuiven die citrus potjes en tubes vanzelf naar achteren/onderen. Hier is het overigens morgen nog steeds 26 graden....
efsk Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Mitchels Woolfat (voor Hans Wolvet) Fout. Mitchell's Woolfat is een merknaam. in Ceramic bowl (voor Hans: keramische kom) gewoon een pot.
marco Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Hier geen verschuivingen, koud spul komt er gewoon niet in. Afgezien van de Floïd Amber dan...
marco Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Gewoon pakken wat je lekker vind om mee te shaven. Cool /hot of warm. Allee, hier agree ik totally mee, Bro!
HiFuMi Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Ik ben ook meer van menthol in de zomer en sandalwood in de winter. Dus ja, ik doe ook wel wat aan verschuiven.
fireshrimp Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Merk dat ik stiekem de koudere en citrus varianten in de zomer pak. De andere smaken staan nu achterin, komen vast binnen niet al te lange tijd weer aan bod. Dus ja... Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Harkos Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Het is in mijn badkamer redelijk constant van temperatuur. De zeep keus verschilt dus niet zo per seizoen. Mijn psyche is daar meer op van invloed. Gelukkig staat hier alles zo voor het pakken. Laat je gaan, als je de verleiding niet kunt weerstaan.....
onno Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Mitchels Woolfat (voor Hans Wolvet) Fout. Mitchell's Woolfat is een merknaam. in Ceramic bowl (voor Hans: keramische kom) gewoon een pot.
Hanskoning Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Kijk ik ben trots op jullie dat mijn noodkreet om onze zo mooie Hollandsche taal te gebruiken en niet zich te verliezen in de eindeloze, door vooral BN-ers gebruikte, Engelse woordenbrij.
Recommended Posts