michigalex Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 (edited) Hallo allemaal! Bij deze stel ik mezelf even voor Ik ben Alex, ben 26 jaar en werk als constructeur in de machinebouw. Sinds een aantal weken zeer geïnteresseerd geraakt in het scheren met safety razors. De prijs van de cardridge-mesjes gingen me steeds meer tegenstaan. Eerst nog overwogen om Boldking te gaan proberen, maar naar wat verder te snuffelen toch de keuze gemaakt voor een safety razor. Vorige week maandag voor mezelf een starterspakketje samengesteld en besteld bij Shaveandmore. - Edwin Jagger Barley DE Razor - Edwin Jagger Pure Bristle - Imitatie ebony (De kerstman mag me wel mooie scheerkwast van dassenhaar geven ) - Edwin Jagger Shaving Cream Aloe Vera Tube (75ml) - Feather New Hi Stainless (10 stuks) Omdat de Barley niet voorradig was komt de bestelling als het goed is begin volgende week. Kan niet wachten om voor de eerste keer te scheren met een safety razor! Edited August 27, 2013 by Guest
Marcel Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Welkom Alex, veel plezier hier! Ik ben benieuwd of het je zal bevallen, je hebt in ieder geval prima spullen gekozen om mee te beginnen.
Snuff Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Welkom. Mooi en heel goed scheermes die EJ Barley, zul je vast veel plezier van hebben!
marzman Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Welkom Alex. Die krabber heb ik ook. Goede keus samen met de Feather mesjes.
Nix13 Posted August 26, 2013 Posted August 26, 2013 Welkom Alex. De beslissing om over te stappen op DE scheren is echt een van de betere beslissingen wat verzorging betreft.
michigalex Posted August 31, 2013 Author Posted August 31, 2013 Gisteren m'n pakket ontvangen van shaveandmore. Bedankt voor de samples!! Gisterenavond mezelf voor het eerst geschoren: Eerst een lekker schuimpie opgeklopt van EJ aloë vera creme met pure bristle kwast en viel niet tegen, maar kan zeker beter Ben begonnen met n derby mesje in m'n EJ barley. Ik heb maar 1x met de haren meegeschoren ivm de eerste keer, maar ging bovenverwachting goed! Geen wondjes en Aluin reageerde alleen minimaal in hals. Daarna een sample van tobs sandalwood aftershavegel gebruikt, was een aangename geur en trok snel in. Ik kan nu al zeggen: Ik ben om!!
Marcel Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Da's goed om te horen! Niet alle 'eerste keren' verlopen zo soepel.
Frans Posted September 24, 2013 Posted September 24, 2013 Hallo Michigalex veel plezier met je mooie spullen en dit forum.
Recommended Posts