Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hello allemaal,

ik was zo uitgekeken op de lelijke spuitbussen vol twijfelachtige ingrediënten of zo'n saaie geuren, dat ik ze als badschuim begon te gebruiken om ze maar sneller op te krijgen (tip: schuimde van geen kanten).

Dankzij fora heb ik zojuist een wish-to-try lijstje aan staaltjes van traditionele zepen besteld. Mijn voorlopige doel is om tot een beperkte rotatie te komen van een handvol favorieten en dan nog slechts te wisselen als er eentje opgeraakt. Allang duidelijk dat het anders snel uit de hand kan lopen ;). Ik bedacht dat ik dan misschien enkele splits zal willen ruilen, van zepen die te groot zijn voor mij om op te krijgen voor hun geur vervliegt: wordt dat hier meer gedaan?

Eerst maar eens de 18 staaltjes testen :D - dat zal allicht enkele posts opleveren.

Groetjes!

Posted

Welkom. Sommige mensen zien inderdaad het licht van in het begin en leggen zichzelf beperkingen op, dat werkt natuurlijk maar niet in combinatie met dit forum ;-)

Goed voornemen om die hoop staaltjes na gebruik hier even te beschrijven, alle inbreng word met interesse gelezen.

Posted

Welkom. En gooi die zelfopgelegde beperkingen maar overboord. Komt toch niets van terecht als je hier blijft hangen :)

Posted
Een heel hartelijk welkom, geuren die vervagen, het zweet breekt me opeens aan alle kanten uit :o

Tja met een paar honderd zepen zou het wel eens kunnen fout gaan natuurlijk :twisted:

Ik herinner me nog niet zolang geleden dat Hans hier op het forum verscheen, als je nu kijkt wat hij bijeengesprokkeld heeft :lol: Niet zonder enige hulp natuurlijk ;)