Jump to content

Halo

Julyan

Recommended Posts

Hoi hoi,

had me onlangs ingeschreven bij B&B en kreeg van snuff een berichtje met een link naar dit forum. dus bij deze schijf ik me hier in :) .

ben pas een week aan het scheren met safety razors en heb nog een hoop te leren.

Momenteel heb ik een Muhle R89 en een Feather AS-D2 als kwast gebruik ik een muhle silvertip cosmo synthetisch.

tot nog toe heb ik me geschoren met cella zeep

Ik heb prorasso green in tube, Mitchel woolfat en vergulde hand liggen maar wil pas met ander zepen experimenteren als ik de techniek wat beter onder de knie heb

gister heb ik de Feather AS-D2 binnen gekregen en vandaag voor het eerst uitgeprobeerd ( met een Feather blade).

met de feather had ik minder last van irritaties dan met the muhle waar mee ik nog wel op plekken een branderig gevoel overhoud.

de komende tijd word t flink oefenen en experimenteren wat het best werkt :D

Welkom op het forum. De AS-D2 is inderdaad een scheermes dat heel geschikt is voor mensen met gevoelige huid. Als je nog maar een weekje bezig bent kan het alleen maar beter worden, veel scheerplezier gewenst!

bedankt allemaal voor t warme welkom.

Welkom hier, veel plezier. Je zult merken dat dit forum veel uitgebreider is dan Badger & Blade, maar het is daarom wel fijn dat het in het Nederlands is!

op t eerste gezichtforum lijk niet uitgebreider dan B&B mischien zie ik iets over het hoofd?

een Nederlands forum leek me handig als het gaat om vraagstukken die regio gebonden zijn

ik zal nog wat moeten oefenen voordat ik weer ATG probeer.

feather is inderdaad een duur krabertje, maar voor een eerste keer was ik wel onder de indruk van the feather.

als ik hem genoeg gebruik verdient het zichzelf wel weer terug. zolang ik mezelf voor verzamelwoede bescherm tenminste :D ... kenelijk neemt Aquire disorder verschillende vormen aan) .

Welkom hier, veel plezier. Je zult merken dat dit forum veel uitgebreider is dan Badger & Blade, maar het is daarom wel fijn dat het in het Nederlands is!

op t eerste gezichtforum lijk niet uitgebreider dan B&B mischien zie ik iets over het hoofd?

een Nederlands forum leek me handig als het gaat om vraagstukken die regio gebonden zijn

Was niet serieus Julyan. B&B is algemeen bekend en supergroot. Shaving Society heeft nog even te gaan, maar is gelukkig nu prettig en overzichtelijk.

Was niet serieus Julyan. B&B is algemeen bekend en supergroot. Shaving Society heeft nog even te gaan, maar is gelukkig nu prettig en overzichtelijk.

ok duidelijk :)

en wederom allen bedankt voor het warme onthaal

• 4 weeks later...