Big Jean Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Zo na lang zoeken toch gevonden deze zeer lekkere splach colonge uit spanje heeft een zeer lekkere en frisse geur en is niet duur Zo nu wachten op de post bezorger
marco Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Heerlijk, hebben we hier voor de kinderen. Jan Heideman gebruikte bij mij eens een hele dure aftershave, Hierbas de Ibiza, die nagenoeg hetzelfde ruikt. Maar dan wel voor 75 euro per 100ml. Ik zal de nenuco ook eens proberen als aftershave.
Hanskoning Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Ik weet niet waar je hem gevonden heb maar hier is hij ook verkrijgbaar en in Nederland dus lage verzendkosten, trouwens ook de Floid wwer in de aanbieding. http://supermercat.nl/contents/nl/d1_nenuco_spanje.html
Big Jean Posted August 25, 2016 Author Posted August 25, 2016 Ik weet niet waar je hem gevonden heb maar hier is hij ook verkrijgbaar en in Nederland dus lage verzendkosten, trouwens ook de Floid wwer in de aanbieding. http://supermercat.nl/contents/nl/d1_nenuco_spanje.html Ja Hans ik heb dan een andere spaanse web winkel gevonden en de prijs is ongeveer het zelfde 5 euro centjes verschil
KugelFanger Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Ligt het aan mij, of doet de verpakking aan baby/ kleine kinderen denken?? Waar ruikt het naar als ik vragen mag??
marco Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Is bedoeld voor kinderen, maar kan ook voor andere dingen gebruikt worden. Google het maar eens.
Loei Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Net als Zwitsal olie prima op een vers gemillimeterd hoofd kan.
Big Jean Posted August 31, 2016 Author Posted August 31, 2016 Zo vandaag de bestelling gekregen 6 flessen en nog wat ander spul om te douchen en zo dus ik kan even vooruit via www.perfumesclub.nl
Recommended Posts