Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mede schierlieden,

Afgelopen zomer een paar dagen in London geweest. Daar heb ik natuurlijk ook de Dr. Harris en TOBS winkel bezocht.

Geweldige ervaring en wat een keus! Zeker een aanrader.

Ik heb de o.a. geur TOBS rose cream, een heerlijke fris ruikende geur voor in de lente en zomer, gekocht maar welke after shave past hierbij?

Kunnen jullie mij hierbij helpen.

Alvast bedankt.

Posted

waarschijnlijk Geo F. Trumpers coral skin food. heb hier alleen de sandalwood. geweldig spul maar verstandig om het misschien eerst ergens te ruiken.

Posted

DR. Harris Pink aftershave is voor de gevoelige huid met iets minder alcohol en heeft een rozengeur die echter vrij licht en snel vervlogen is.

Ik combineer dat met een eau de toilette met een rozengeur die wel enige tijd merkbaar blijft, ik haal deze bij Paul Kox

http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?sid=D02y0TqqGqvV5wxqEWYs57hBND2C2g&page=categorie&id=129211

Posted

Bedankt voor de reacties.

Als ik zo de Dr. Harris bekijk is dit ook te gebruiken als een soort pre-shave. Ik ben toch meer opzoek naar een echte aftershave.

Simson bedankt voor je reactie dit is zeker het proberen waard, zeker in combinatie met glycerine zodat het ook nog een verzorgende werking heeft. Bedankt voor de topic.

Ik heb ook al op de website gekeken, echter staan er geen bedragen achter de producten. Ik ga er niet vanuit dat deze gratis zijn ;) Bij geen enkel product trouwens.

Heb jij die ervaring ook?

Posted

Als ik zo de Dr. Harris bekijk is dit ook te gebruiken als een soort pre-shave. Ik ben toch meer opzoek naar een echte aftershave.

Simson bedankt voor je reactie dit is zeker het proberen waard, zeker in combinatie met glycerine zodat het ook nog een verzorgende werking heeft. Bedankt voor de topic.

Ik heb ook al op de website gekeken, echter staan er geen bedragen achter de producten. Ik ga er niet vanuit dat deze gratis zijn ;) Bij geen enkel product trouwens.

Als jij de Abzehk bedoelt, die kost 2,50 de 400 ml.

Posted
DR. Harris is een echte aftershave waar haal jij de informatie vandaan dat het ook als pre-shave te gebruiken is?

Je hebt gelijk :oops: Ik had per ongeluk verkeerd gekeken. Zat namelijk ook even op de Dr Harris site rondt te neuzen.

Maar dit is inderdaad wat ik zoek.

Bedankt voor de tip.

Posted

Als jij de Abzehk bedoelt, die kost 2,50 de 400 ml.

Ja die bedoel ik inderdaad, alleen de site werkt niet goed.

Er staan geen bedragen bij de producten.

Want voor die €2,50 is het zeker het proberen waard.

Posted

Zojuist de bestelling geplaatst van de Dr. Harris Pink after shave.

Ik ben erg benieuwd, het weer is in ieder geval erg goed voor een rozig geurtje.

Tevens in dezelfde bestelling Mitchell's Wool Fat mee besteld. Lees er altijd zeer goede recensies over.

Dus kan deze ook niet in mijn kast ontbreken :)