Big Jean Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Hallo mede scheerders hierbij een tip van mijn kant, als je een lege scheercreme doos heb van het een of ander merk ( mijn voorkeur is TOBS ) gebruik ik die om er mijn scheerzeepjes in te doen, ik heb dan een prima afsluitbaar bakje er kunnen ook schijfjes in die ik van een staafje af snij, dus doe er je voordeel mee .
ChrisA Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Die dozen van TOBS zijn inderdaad kwalitatief heel goed. Ik heb geen scheerzepen maar zoek nog wel naar een goede bestemming.
Snuff Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 TOBS gebruikte ik ook vroeger, nu de doosjes van Cyril Salter omdat die een veel snellere sluiting hebben, TOBS moet je een flink aantal keren het deksel draaien voor het dicht of open is, Salter is in één draai dicht en open.
Zaagmans Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Ik heb gisteren een paar Ikea Grundtal bakjes gekocht. Daarin zit nu al een puck van de "Saponificio Varesino Felce Aromatico" in. Paste precies. De TOBS doos ga ik ook zeker bewaren, is inderdaad ideaal voor navullingen enzo.
Harkos Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 TOBS gebruikte ik ook vroeger, nu de doosjes van Cyril Salter omdat die een veel snellere sluiting hebben, TOBS moet je een flink aantal keren het deksel draaien voor het dicht of open is, Salter is in één draai dicht en open. Cyril valt wel makkelijker kapot als Tobs, harder plastic.
Kogel Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 De tobs bakjes zijn top. Ik heb een hekel aan de Ikea bakjes. Sluiting loopt niet lekker. Dus in de grijze bak. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
efsk Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 ik moet dus zepen kopen, die opmaken, en dan de lege bakjes gebruiken voor de zepen die ik koop.
Hanskoning Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 De refills van TOBS zepen passen netjes in de TOBS creme potten. Trouwens een feitje van Paul Kox gehoord en wel dat je een leeg TOBS creme potje bij hun kan bestellen voor £ 5 als je per ongeluk je pot kapot laat vallen. Dus een grootgebruiker kan hier zijn voordeel mee doen en daar ik nogal eens wat laat vallen smelt en rasp ik de zepen graag in de wat ruimere plastic potten waarin voorheen de Body butter zat van de Duitse DM Deze zijn van "zacht" plastic wat bij een val niet uit elkaar spat.
roland Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Hallo mede scheerders hierbij een tip van mijn kant, als je een lege scheercreme doos heb van het een of ander merk ( mijn voorkeur is TOBS ) gebruik ik die om er mijn scheerzeepjes in te doen, ik heb dan een prima afsluitbaar bakje er kunnen ook schijfjes in die ik van een staafje af snij, dus doe er je voordeel mee . Dat niemand hier niet eerder opgekomen is...
Hanskoning Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Ook een idee voor een lege Whisky fles, die te refillen met een andere Whisky, stel een mooie Qoutertask ban laproigh vullen met een rode Jonny die aan het walken is en dan prominent in je kast plaatsen
roland Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Ook een idee voor een lege Whisky fles, die te refillen met een andere Whisky, stel een mooie Qoutertask ban laproigh vullen met een rode Jonny die aan het walken is en dan prominent in je kast plaatsen (dat deed ik stiekem al...)
efsk Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Je bedoelt dat je ons iedere een ballantine in luxe verpakking voorschotelt in het whiskeydraadje?
roland Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Je bedoelt dat je ons iedere een ballantine in luxe verpakking voorschotelt in het whiskeydraadje? Ojee, betrapt!!
Recommended Posts