Jump to content

Abzehk Tabac eau de Cologne.

Simson

Recommended Posts

Ik ga een foto maken van de ingredientenlijst. Mijn vraag is: is dit een aftershave, zijn er verzorgende ingredienten?En hoe gebruik je eigenlijk een eau de Cologne? Deze fles kost 2,50 per 400 ml.

Het is misschien heel erg, maar de geur is niet verkeerd. En lang durend, in vergelijking met Tabac Original after shave.

http://myalbum.com/photo/uD7GQHCGBCdu/1k0.jpg

Ingrediënten lijst.

http://myalbum.com/photo/h5N0A8yU7xTQ/1k0.jpg

Etiket.

http://myalbum.com/photo/EH1UT20GW2y1/1k0.jpg

Bedrijfsgegevens plus website.

Edited by Guest

Je kan de verzorging zelf toevoegen door wat glycerine bij te mengen. Deze is puur verkrijgbaar bij b.v. De Etos niet teveel toevoegen anders wordt hij te plakkerig.

Dit doe ik bij de Alcolado en de IJs Cologne van Kremlon die ook van zich zelf geen verzorgende ingrediënten hebben.

Welke ken jij wel Harkos, en waarvoor gebruik jij zulke eau de Cologne? Er is een Nederlandse abzehk website.

Bij elke turk staat lemon EdC. Die gebruik ik in de auto en caravan als verfrisser om even de handen of hoofd te verfrissen, zoals ze het ook i Turkije gebruiken. Tevens gebruik ik die lemon als onderdeel van de Bay Rum, die ik zelf maak. Dat verhoogt het alcohol percentage van de rum en de wodka die in de Bay Rum gaat en geeft meteen wat citrusgeur.

Die glycerine tip van Hans is een goede, doe ik ook.

Even op die Abzehk site gekeken en is dat spul hetzelfde wat ik gebruik, maar van een ander merk. Dat ontloopt elkaar niet. Ik gebruik dus die met citroen geur. Koop het in kannetjes van een liter en verbruik er makkelijk 2 per jaar.

5a24bc37b17ec__35.JPG.cb5239d77fb7f2fef3a47a7c8bab94ed.JPG

Nou het is zover. Simson's nep Tabac.

Ik ging naar de Nasip Market voor extra eau de Cologne in de Tabac variant, ook maar een flesje rozen EDC meegenomen, wegens een jeugdherinnering, in de jaren 80 rook de Trekpleister gel naar rozenwater.

De glycerine was er niet bij de Etos, toen maar naar een echte drogist. En daar was het wel.

Bij de apotheek kreeg ik gratis een inectiespuit plus naald.

Anyway, ik hield 4 procent aan voor de glycerine.

Het product is prima. Een fake Tabac aftershave, maar niet verkeerd.

De Etos voorzag in een verstuiver voor 90 cent.

Vraagje: is er oom een soort plantenspuit waarmee ik in huis kan verfrissen met EDC? Eentje met kleine inhoud zeg maar, iets van 400 ml of zo.

Edited by Guest

Nou het is zover. Simson's nep Tabac.

Ik ging naar de Nasip Market voor extra eau de, Cologne in de Tabac variant, ook maar een flesje rozen EDT meegenomen, wegens een jeugdherinnering, in de jaren 80 rook de trekpleister gel naar rozenwater.

De glycerine was er niet bij de Etos, toen maar naar een echte drogist. En daar was het wel.

Bij de apotheek kreeg ik gratis een inectiespuit plus naald.

Anyway, ik hield 4 procent aan voor de glycerine.

Het product is prima. Een fake tabac aftershave, maar niet verkeerd.

De Etos voorzag in een verstuiver voor 90 cent.

Vraagje: is er oom een soort plantenspuit waarmee ikm in huis kan verfrissen met EDC? Eentje met kleine inhoud zeg maar, iets van 400 ml of zo.

Simson kijk eens daar waar ze kappers spullen vekopen heb ik mijn verstuiver ook gehaald die zijn iets beter dan die goedkopen van de action

Ik heb een oude zonnebrand spray fles gevuld met rozen EDC.

Misschien een ideetje voor als basis van een Bay Rum, Harkos?

Nee, dat benader ik iets anders. Hooguit als extra om af te maken, de basis is wodka rum en kruiden.