VROEM Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Ik scheer nu een weekje DE. Weinig klachten, weinig bloed of irritatie maar mijn kin scheren blijft lastig. Kan niet zeggen dat ik een onnatuurlijke kin/vreemde afwijking heb, maar dat gedeelte onder de lip blijft lastig. Ik heb voor ik DE begon te scheren op Youtube gekeken en heb al wat jaren scheerervaring. Heb ik iets gemist hier of is een dergelijk advies topic een idee? Maar goed, hoe scheer ik mijn kin het beste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Mijn ervaring is dat de kin het lastigste gedeelte is om te scheren. Wat bij mij hielp was om je onderlip over je ondertanden heen te 'trekken', zodat de huid goed strak staat. Daarnaast is een andere hoek proberen. Met de haren mee deed nooit echt veel voor mij op m'n kin, maar zijdelings op de haren werkt erg goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Het is soms een beetje gekke bekken trekken inderdaad om je huid te spannen of naar buiten te duwen. Ook mijn mondhoeken (met tong naar buiten duwen) en het stukje onder mijn neus (ook lip soort van over je tanden heen trekken) daar moet ik gekke bekken voor trekken om het te scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Gekke bekken inderdaad, en vooral geen druk op het mes zetten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 zoals reeds vermeld, gekke bekken trekken en XTG, zo doe ik het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Gekke bekken en kleine stukjes per keer. Niet proberen om in een beweging van je onderlip richting adamsappel te gaan. Anderhalve cm per haal zou ik eens proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shave and More Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Gekke bekken en kleine stukjes per keer. Niet proberen om in een beweging van je onderlip richting adamsappel te gaan. Anderhalve cm per haal zou ik eens proberen. Mee eens. Kleine stukjes per keer en geen lange halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 +1 voor de korte haaltjes en je huid strekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 idd gewoon de onderlip naar binnen trekken. vreemd genoeg blijkt dit een lastige plek te zijn, ik vind het juist een van de makkelijkere plekjes. de bovenlip is juist de plek die ik met een de moeilijk glad krijg. of ik moet er een bebloedde lip voor over hebben. kin is kwestie van bekken trekken waarvan je hoopt dat niemand ze ooit te zien krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickmabsoot Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 lip optrekken, kin scheren. lip ontspannen, onder de kin scheren. dat is hoe ik het doe met mijn straight nou is een DE natuurlijk anders maar neem er wat meer tijd voor goed de rondingen volgen en desnoods langs de kaaklijn. dat help ook heel erg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts