Nutiborskoku Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 De RazoRock is eindelijk binnen en wat een beauty. Het is eigenlijk een Edwin jagger DE89, maar dan met een custom volledig stainless steel handvat. Weegt 95 gram en is dus behoorlijk aan de zware kant, maar dat vind ik zeer prettig. Je hoeft totaal geen druk uit te oefenen. Gezicht iets kantelen, mes erop leggen en het snijdt als een heet mes door boter Heeft er nog iemand ervaringen met deze of met de iets agressievere versie, de "Mentor"? image url upload upload pics
Nutiborskoku Posted August 5, 2016 Author Posted August 5, 2016 Ja inderdaad en voelt prettig in de hand. Voor de helft als wat EJ ervoor vraagt (met een hol handvat) kon ik hem niet laten schieten.
Snuff Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 Gezicht iets kantelen, mes erop leggen en het snijdt als een heet mes door boter Heeft er nog iemand ervaringen met deze of met de iets agressievere versie, de "Mentor"? Ik kantel meestal de krabber en niet mijn gezicht Nee geen ervaring mee omdat de EJ voor mij niet echt hoog scoorde deze maar laten gaan. Echter wel een mooie aankoop aan een nog mooiere prijs!
Nutiborskoku Posted August 5, 2016 Author Posted August 5, 2016 Ik kantel meestal de krabber en niet mijn gezicht Haha ik allebei. Dank je, ik ben er blij mee.
Recommended Posts