Jump to content

Recommended Posts

Posted

Melvin, 33 jaar en ik woon in Vlaardingen. Ik heb jaaaaaaren electrisch geschoren, omdat ik geen cartridges en squirty foam op mijn gezicht kon hebben. Zoals altijd is er wel wat overlap op bepaalde interesses, ik restaureer en repareer graag vintage horloges. 1 van mijn vrienden in de UK en waar ik vaak een batch horloges van krijg om op te knappen, vertelde me dat het ook anders kon en stuurde een Gillette Superspeed mee.

Dat is nu zo'n 6 maanden geleden en ik wil niet anders meer. Ik heb naast de Superspeed ook een Rocket, een Tech en nog wat DE's. Ik heb ook iemand gevonden in Wales die professioneel open scheermessen restaureert en ik heb in ruil voor wat werk aan horloges ook een mooie vintage Boker en 2 Thiers Issards.

Vrij snel gegaan dus in een korte tijd en ik hoop hier nog veel ideeen en kennis op te doen.

p.s. jammer dat ik niet gewoon afbeeldingen kan slepen. Ik houd niet zo van photobucket en andere ellende.

Grtz Melvin

Posted

Welkom Melvin!

Ik denk dat we allemaal graag foto's van je messen en krabbers zien. ;)

Posted
Welkom Melvin!

Ik denk dat we allemaal graag foto's van je messen en krabbers zien. ;)

Daar moet ik nog eens voor gaan zitten dan :) Vroegah...op het horlogeforum deed ik dat met Photobucket. Is dat hier ook gebruikelijk of is er een snellere manier?

Posted

Ik denk dat dat wel moet werken, ik gebruikte zelf eerder postimage.

Ben nu zelf donateur en dan kun je rechtstreeks bestanden uploaden. ;)

Posted
Welkom Melvin.

We zien graag foto's van je scheergerij tegemoet.

Overigens lijkt me priegelwerk dat restaureren van Horloge's.

Dank je, dat is het ook af en toe :) Maar wel heel gaaf om te doen.

Ik heb een link naar mijn website als handtekening onderaan mijn berichten toegevoegd als je interesse hebt.

Posted

Even een probeersel:

Federal open-comb met een hoornen handvat

Astra SP mesje

Razorock "Don Donato" zeep met een heerlijke amadel/marsepein geur en een beetje menthol

Simpson "the Colonel" best badger

met een nat stuk aluin over het gezicht en daarna ProRaso groen balsem

20160730_093131_01.jpgprint screen windows xp

Posted
Melvin, 33 jaar en ik woon in Vlaardingen. Ik heb jaaaaaaren electrisch geschoren, omdat ik geen cartridges en squirty foam op mijn gezicht kon hebben. Zoals altijd is er wel wat overlap op bepaalde interesses, ik restaureer en repareer graag vintage horloges. 1 van mijn vrienden in de UK en waar ik vaak een batch horloges van krijg om op te knappen, vertelde me dat het ook anders kon en stuurde een Gillette Superspeed mee.

Dat is nu zo'n 6 maanden geleden en ik wil niet anders meer. Ik heb naast de Superspeed ook een Rocket, een Tech en nog wat DE's. Ik heb ook iemand gevonden in Wales die professioneel open scheermessen restaureert en ik heb in ruil voor wat werk aan horloges ook een mooie vintage Boker en 2 Thiers Issards.

Vrij snel gegaan dus in een korte tijd en ik hoop hier nog veel ideeen en kennis op te doen.

p.s. jammer dat ik niet gewoon afbeeldingen kan slepen. Ik houd niet zo van photobucket en andere ellende.

Grtz Melvin

Donateur worden en foto's plaatsen is een fluitje van een cent.

Overigens welkom en veel scheer- en leesplezier hier.