Jump to content

Wanneer voelen jullie je mannelijk?

Simson
 Share

Recommended Posts

Kijk dat heeft die Simson toch maar weer mooi voor elkaar gekregen eerst de man als slachtoffer van de hedendaagsche modernische tijd neerzetten, de kaalheid van mannen willen betoetelen, odollen en onze allerbeste Silly weer uit haar kapperszaak weten te ontlokken geweldig toch :P:P

Draadje gaat verders nergens meer over maar dus maar even de kans aangrijpen om aan Silly te vragen of alle tijdopslurpende activiteiten met o.a. de nieuwe geliefde nog in goede orde verlopen :?::?:

En om on-topic te blijven is hij blank :lol:

Het gaat super goed hier !!!!

Super gelukkig , verliefd en gelukkig met mijn vent en ook nog eens druk in de zaak [ alle 2 de kapsalons ].

Gewoon gelukkig en minder tijd en minder zin om hier rond te hangen, tja hihiihihi logisch met al dat eigen mannelijke in mijn eigen huis.

Maar op dit onderwerp moest ik ff een reactie geven grinnik.

Hahhahah jullie zijn weer lekker bezig LOL Wat ik mannelijk vind is het geluid van een Zippo aansteker en een leuke vent in een strakke jeans.

Een vent met bloot bovenlijf en een wolk van een baby in zijn armen.

Ik doe ff gezellig mee leuteren over mannelijkheid.

Kennelijk ben ik een echte man, want ik draag altijd jeans, en ik weet nog de smaak van Drum shag met de eerste haal ook de smaak van verbrande aansteker benzine uit de Zippo. Gelukkig gestopt.

Echte mannen willen geen babies: te veel gedoe, het berooft je van je vrijheid en de wereld gaat al ten onder aan de bevolkingsexplosie. Een echte man is dol op poesjes (ja ook die).

search?sclient=tablet-gws&site=&source=hp&q=muscled+man+with+kitten&oq=muscled+man+with+kitten&gs_l=tablet-gws.3...1079288.1087332.0.1089756.23.21.0.2.2.0.126.1218.20j1.21.0....0...1c.1.64.tablet-gws..0.18.1005...0j0i131j0i22i10i30j0i22i30j30i10.kSQ4powB2eQ

Mogen echte mannen nog steeds niet huilen nee?

Gaat over haar werk en wat ze wilde laten zien. Zelf heeft ze een aantal mannen geïnterviewd over hun beroep.

Over wat het werkelijk inhoud en wat iedereen denkt dat het is of hoe het hoort te zijn als man.

Ze heeft er meer film scènes van gemaakt. Beetje zoals Discovery de laatste jaren alle beroepen stoer en geweldig doet overlaten komen. Hell Yeah pieren vissen in het moeras. Wie wil dat nou niet als man zijnde. Of dood gaan op een vissersboot in de vrieskou.

@ kalerolf. 1 is een agent die zijn wapen trekt. Pistool is er alleen afgeknipt. en bij 4. is er ook wat na bewerkt natuurlijk ;)

Hell Yeah pieren vissen in het moeras. Wie wil dat nou niet als man zijnde. Of dood gaan op een vissersboot in de vrieskou.

Tja, als het alternatief babyluiers verschonen is? ...

;)

Echte mannen willen geen baby?

Ik zal dan vast geen echte man zijn. Oh wacht, maar vanwaar dan die voortplantingsdrift? Neuken is niet voor niks zo lekker gemaakt ;)

Dat dat zo lekker is, wil niet zeggen dat je meteen tot je oren in de vieze luiers wilt zitten of hele nachten wakker gehuild wilt worden. Sterker nog, ik denk dat baby's het laatste is waar een man aan denkt als ie lekker bezig is.

Het concept Baby komt pas weer in zijn gedachten als zijn toenmalige bedpartner opeens met 'goed' nieuws komt. :twisted::twisted::twisted:

Het concept Baby komt pas weer in zijn gedachten als zijn toenmalige bedpartner opeens met 'goed' nieuws komt. :twisted::twisted::twisted:

Zou dat kunnen een van de redenen zijn dat je steeds meer ahum "andere" mannen tegenkomt? ;)

74da5c313a60fda5efdeb070824e8f86.jpg

Wie weet. Bij overpopulatie bij konijnen gaan de rammelaars andere rammelaars zoeken... ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat er meer homo's en lesbiennes lijken te zijn komt hopelijk doordat homoseksualiteit gelukkig eindelijk geaccepteerd begint te worden als een geaardheid waar je voor uit mag komen, in plaats van als een afwijking of een "keuze". En laten we dat vooral zo houden, wat mij betreft!

Wie weet. Bij overpopulatie bij konijnen gaan de rammelaars andere rammelaars zoeken... ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat er meer homo's en lesbiennes lijken te zijn komt hopelijk doordat homoseksualiteit gelukkig eindelijk geaccepteerd begint te worden als een geaardheid waar je voor uit mag komen, in plaats van als een afwijking of een "keuze". En laten we dat vooral zo houden, wat mij betreft!

Dit was van uit mijn kant ook niet verkeerd bedoelt hè. Meer om te plagen. vandaar ook de ;).

Mijn oud tante is 83 en al sinds haar 20ste gelukkig met een vrouw. Ik weet dus niet anders en vind het zelf heel normaal.

Ik zeg alleen dat moeder natuur soms oplossingen heeft die je niet verwacht.

Dat je niet ineens wakker word en bij de Gemeente aangaat geven dat je vandaag kiest om op het zelfde geslacht te vallen. Ja dat begrijp ik ook :)

Jamie, je zit niet tot over je oren in de poepluiers en 's nachts je kroost een flesje geven is niks vervelends aan, juist gezellig.

Want wij mannen kunnen wel zuipen tot diep in de nacht, maar wanneer je kind een flesje moet zou het ineens een probleem zijn om minder te slapen.

Tjonge, wat mannelijk.

Simson, wat een hokjesgeest...

Mijn werkgever zegt altijd: ' ik ben niet "een homo" maar gewoon een man die toevallig op mannen valt'.

Rammelaars zoeken, iemand lid van het clubje? Pfffff we leven in 2016 en dat zijn dit de voorbeelden van hoe we ermee omgaan.

Waarom moet iemand hier nu eigenlijk gaan melden dat hij lid is van "het clubje" wat is hier nu toch de diepere achtergrond van :?::o

Volgens mij zijn er toch genoeg andere sites die meer de focus hebben op dit onderwerp dan de onze en juist door dit soort generaliseringen blijft het vechten voor de de homo gemeenschap om geaccepteerd te worden. :evil:

Van welk clubje ben ik nu eigenlijk lid als getrouwde man met 4 kinderen die ik aan de borst gekoesterd hebt aan en zelfs af en toe een spijkerbroek draagt en weet je ik ben gewoon gelukkig hoef niet alles van iedereen te weten en ben ook niet benieuwd naar krantenartikelen of oeverloos geouwehoer of ik nu wel of niet mannelijk ben volgens iemands ander denkraam en in welk putje ik dan val :x

Zou je als Homo minder mannelijk zijn denk ik dan?

Of wordt er gedacht dat je minder mannelijk bent als je Homo bent.

Vraagje aan Simson als er hier een opstaat die zegt dat hij van "het clubje" is zou je hem anders benaderen?

Overigens Marco ik vond er vroeger niks gezelligs aan om midden in de nac

ht een flesje te moeten geven.

Het gebeurde wel, maar gezellig nee. :lol:

Ik vind het geweldig! Vermoeiend? Misschien. Maar het is toch heerlijk om je kind in je armen te hebben en lekker een flesje te geven.